اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان اصفهان

کشتی اصفهان رو به آینده درخشان‌تر قدم برمی‌دارد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان و رئیس هیئت کشتی استان اصفهان تمرینات تیم کشتی اصفهان برای حضور در لیگ‌های کشتی دسته یک و لیگ برتر آغاز شد.

کشتی اصفهان رو به آینده درخشان‌تر قدم برمی‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد رضا ساکت و داود شیران با حضور در سالن پوریای ولی اصفهان بر سر تمرینات تیم کشتی دسته یک که همراه با برگزاری اردوی انتخابی کشتی گیران این تیم همراه بود حاضر شدند.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان در جمع کشتی‌گیران گفت: مجموعه فولاد ماهان یکی از منسجم‌ترین باشگاه‌های خصوصی کشور است و هنگامی که قصد دارد حمایت از یک رشته ورزشی را برعهده می‌گیرد آن را با جدیت و با برنامه‌ریزی دنبال می‌کند.

محمدرضا ساکت ادامه داد: حضور ماهان در لیگ برتر کشتی دلایل خاص خود را داشت و جمع‌بندی اعضای هیئت مدیره باشگاه بر آن شد که با قدرت در لیگ برتر کشتی آزاد شرکت کنیم.

وی ادامه داد: مردم اصفهان تشنه کشتی هستند و هر گاه تخته تشکی در جایی پهن شده باشد با استقبال انبوه مردم رو به رو شده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان گفت: کشتی جایگاه ویژه‌ای در نزد مردم اصفهان دارد و با تلاش و کوشش هیئت کشتی ما به لیگ برتر آمدیم ضمن آنکه در لیگ دسته اول و لیگ‌های جوانان و نوجوانان نیز حضور فعالی داریم.

وی یکی از دلایل دیگر این اقدام را پویایی هیئت کشتی استان دانست و گفت: یکی از دلایل مهم انتخاب کشتی برای تیم‌داری وجود هیئت پویا و فعال و دلسوز در استان بود که با توجه به شرایطی که هیئت کشتی در پی‌گیری امور دارد بدون تردید می‌توانیم با قدرت بیشتری در لیگ‌ها شرکت کنیم و این امر انگیزه فوق‌العاده برای مجموعه ما به شمار می‌رود.

ساکت اظهار امیدواری کرد تیم‌های کشتی اصفهان بتوانند در بالاترین سطح لیگ برتر حضور یابند.

*خواهان حضور حرفه‌ای در لیگ کشتی هستیم

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان با تشکر از مجموعه فولاد ماهان برای تیم‌داری در لیگ برتر و لیگ دسته یک کشتی ایران اظهار داشت: دیدگاه ما از ابتدا برای حضور در لیگ‌های کشور، حضور حرفه‌ای بوده و به همین دلیل حاضر به تیم داری‌های کوتاه‌مدت در لیگ برتر نبودیم.

داود شیران گفت: اکنون حضور باشگاه ماهان و تیم‌داری در زیرمجموعه لیگ‌های کشتی نشان‌گر دیدگاه حرفه‌ای برای حضور اصفهان در لیگ کشتی است.

وی ادامه داد: ما به دنبال کسب قهرمانی در لیگ برتر کشتی آزاد هستیم، اما در لیگ دسته یک و تیم‌های جوانان و نوجوانان با تیمی بومی و با تفکر پشتوانه‌سازی شرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول