اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز امور دانشجویی وزارت بهداشت خبر داد

اختصاص 90 میلیون تومان به تجهیز دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز امور دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 90 میلیون تومان برای تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها و فضاهای داخلی دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت در نظر گرفته می‌شود.

اختصاص 90 میلیون تومان به تجهیز دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمدحسین آیتی چهارشنبه شب در حاشیه بازدید از خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهار داشت: باید شاکر نعمت جمهوری اسلامی باشیم که به این نعمت در مناطق جنوبی استان کرمان که در آن توسعه کمتر و شاخص‌ها ضعیف‌تر بود، تأسیس دو دانشگاه به تصویب رسید.

وی افزود: با تبدیل دانشکده پرستاری جیرفت به دانشگاه علوم‌پزشکی اعتبارات بیشتری جذب شده که این امر سبب توسعه دانشگاه می‌شود.

آیتی با بیان اینکه در دانشگاه علوم‌ پزشکی جیرفت فقط دانشجویان بومی در رشته‌های مختلف تحصیل می‌کنند، تصریح کرد: در آینده نزدیک شاهد فارغ‌التحصیلی دانشجویان متعهد بومی در جنوب کرمان هستیم.

وی با اشاره به توجه ویژه به فعالیت‌ها و مسائل مربوط به دانشجویان در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی شهرستان‌های بم و جیرفت خاطرنشان کرد: این دو دانشگاه نوپا هستند و در دانشگاه علوم‌ پزشکی جیرفت احداث دو خوابگاه 250 نفری آغاز شده است که در مدت کمتر از یک‌سال تکمیل می‌شود.

معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در دانشگاه علوم ‌پزشکی جیرفت از مهر ماه سال 92 مشکل خوابگاه نداریم، گفت: کمبودهای خوابگاه فعلی در بازدید امروز مورد بررسی قرار گرفت و با شورای صنفی دانشجویان صحبت شد.

آیتی بیان کرد: 90 میلیون تومان برای تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها و فضاهای داخلی دانشگاه علوم ‌پزشکی جیرفت در نظر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فرهنگی دانشجویان علوم‌ پزشکی در سال جاری در چهار دوره اذعان کرد: این جشنواره در سال‌های گذشته به صورت پراکنده برگزار می‌شد اما از چهار سال پیش تمام مسابقه‌ها تجمیع شده که امسال شاهد رونق بیشتر این جشنواره هستیم.

آیتی با بیان اینکه در سال گذشته در این جشنواره 7 هزار اثر ثبت شده است، افزود: 17 هزار اثر فرهنگی و هنری در سال جاری برای حضور در جشنواره ثبت شده که سوم تا ششم شهریور ماه سال جاری در شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این رقم 2.5 برابر نسبت به سال گذشته افزایش داشته است که این بیانگر جا افتادن این جشنواره بین دانشجویان است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول