اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جوانرود:

نقش سپاه در دفاع از منافع ملی بر هیچ‌کس پوشیده نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه جوانرود گفت: نقش سپاه در دفاع از منافع ملی و در رأس آن تأمین امنیت ملی و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

نقش سپاه در دفاع از منافع ملی بر هیچ‌کس پوشیده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه‌، ماموستا ملا‌احمد فخری پیش‌ازظهر امروز در نشست با جمعی از پاسداران جوانرود اظهار کرد: پاسداران در دفاع از ارزش‌های دین ثابت‌قدم هستند چون‌که سپاه در همان خطی که از اول تاسیس شده باقی‌ مانده است.

فخری تصریح کرد: نقش سپاه در دفاع از منافع ملی و در رأس آن تأمین امنیت ملی و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

امام جمعه جوانرود با اشاره بر حفظ اتحاد، همبستگی و هوشیاری بیش از پیش نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف افزود: بسیاری از تهدیدات علیه اسلام و انقلاب اسلامی به واسطه رعب دشمنان خنثی شده است.

فرماندار جوانرود نیز گفت: سپاه پاسداران در راستای دفاع از ارزش‌ها آنچه داشته در طبق اخلاص گذاشته است و امروز در همه عرصه‌ها می‌درخشد.

 مصطفی عظیمی با بیان اینکه دشمنان و به‌ویژه نظام استکباری از سپاه پاسداران وحشت دارند خاطرنشان کرد:  وحشت دشمنان به این دلیل است که امام حسین(ع) شیرمرد دشت کربلا الگوی سپاه و پاسداران است.

وی وظیفه ذاتی و رسالت محوری سپاه را نگهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.

فرماندار جوانرود گفت: سپاه و بسیج نه تنها به میدان‌داری نظامی اکتفا نکرده است بلکه در همه عرصه‌ها و میدان‌ها پیشرو است.

عظیمی در پایان گفت: سپاه در 33 سال گذشته هرگز از مسیر ترسیم شده خود غفلت نکرده است بلکه به‌صورت یک سازمان منسجم و با مجهز شدن به بصیرت و دانایی در مسیر دفاع از انقلاب گام‌های مثبت و تاثیرگذاری برداشته است و در دفاع از ارزش‌های دین ثابت‌قدم بوده است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول