اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع):

اولویت مهم سپاه بازدارندگی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کنونی آمادگی نیروهای بسیجی و سپاهی و همچنین مردم در امر بازدارندگی است.

اولویت مهم سپاه بازدارندگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فتح‌الله جمیری عصر امروز در نشست خبری به مناسبت روز پاسدار اظهار داشت:  نیروهای سپاهی و بسیجی با امکانات، نیرو و تجهیزات بیشتر و آموزش‌های لازم از دستاوردهای نظام دفاع می‌کنند.

وی افزود: سپاه یک مجموعه شناخته شده برای دوستان، دشمنان و موجب ایجاد آرامش برای دوستان و ایجاد رعب و وحشت برای دشمنان است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) تصریح کرد: سپاه از بدو تشکیل جزو نهادهای انقلابی بوده و برکات زیادی برای انقلاب داشته و شهدای زیادی نیز تقدیم انقلاب کرده است.

جمیری گفت: نیروهای سپاه در دفاع از ارزش‌های اسلامی کوشیده‌اند و هم‌اکنون با حرکت جهادی در عرصه‌های مختلف از ارزش‌های انقلابی دفاع می‌کنند.

وی اضافه کرد: تاییدات امام و مقام معظم رهبری در مورد عملکرد سپاه نشان از وفاداری این نهاد ارزشمند به نظام و ارزش‌های انقلاب است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) خاطر نشان کرد: سپاه علاوه بر نقش ارزشمندش در دوران دفاع مقدس در دوران سازندگی و زمان حاضر نیز کمک‌های زیادی به دولت‌ها در اجرای پروژه‌های مختلف داشته است.

جمیری گفت: در موضوعاتی که به کار جهادی نیاز است سپاه وارد عمل می‌شود و توانسته با حضور بسیجیان بی‌ادعا خدمات ارزشمندی را در نقاط مختلف کشور ارائه کند.

وی اظهار داشت: سپاه امام صادق(ع) نیز در حفظ دستاوردهای انقلاب، دوران سازندگی و در حال حاضر نیز نقش مؤثر و کاربردی داشته و دارد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) خاطر نشان کرد: نیروهای سپاهی بوشهر در دوران دفاع مقدس جزو نخستین رزمندگانی بودند که برای آزادسازی خرمشهر وارد این شهر شدند و همواره در آن دوران حضوری پرثمر داشتند.

جمیری اضافه کرد: در بخش قرارگاه قرب کوثر برای محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان بوشهر پروژه‌های مختلفی از جمله مدارس چند کلاسه، خانه‌های بهداشت، راه، آبخیزداری و منابع طبیعی در حال اجراست.

وی افزود: همچنین قرارگاه خاتم‌الانبیا متعلق به سپاه نیز در استان بوشهر پروژه‌های مهمی را که در تعهدات دولت بوده با جدیت اجرا می‌کند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کنونی آمادگی نیروهای بسیجی و سپاهی و همچنین مردم در امر بازدارندگی است.

جمیری گفت: پیاده‌روی، کوهپیمایی، برگزاری جشن‌های مختلف، مسابقات فرهنگی و ورزشی، معرفی دستاوردهای جدید سپاه، دیدار با ائمه جمعه، دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهدا و جانبازان، همایش پیاده‌روی خانوادگی‌ و... از جمله برنامه‌های سپاه به مناسبت روز پاسدار است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول