اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور احمدی‌مقدم

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قم معرفی شد

خبرگزاری فارس: مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان قم با حضور فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قم معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان قم پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی بنایی نماینده سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی، محمدی‌نیا مدیرکل صدا و سیمای استان قم و امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از جمله افراد شرکت‌کننده در این مراسم بودند.

فرمانده سابق نیروی انتظامی استان قم در این مراسم بر اساس جذب اعتماد و رضایتمندی قم را یکی از استان‌های برتر در زمینه رضایتمندی عنوان کرد.

مهدی توکلی خاطر نشان کرد: با تلاش همکاران نیروی انتظامی توانستیم در زمینه تقویت زنجیره واحدها و ارتقای جایگاه نیروی انتظامی فعالیت خوبی داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم نیز در این مراسم با تاکید بر موقعیت و جایگاه شهر قم، کمک و خدمت به قم را کمک و خدمت به کشور و آبروی آن دانست.

حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری خاطر نشان کرد: اکنون تغییر نگرشی در بین مردم در زمینه نیروی انتظامی ایجاد شده و این امر سبب کارآمدی این نهاد شده است.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین در این مراسم تاکید کرد: نیروی انتظامی باید شایسته و بایسته نظام و مردم ایران باشد تا بتواند در زمینه شیاطین موجود که از ابتدای خلقت در کمین انسان هستند راه مبارزه‌ را ارائه دهد.

اسماعیل احمدی‌مقدم فمنیسم را عامل بهره‌کشی غرب از زنان عنوان کرد و افزود: فمنیسم از زنان استفاده کالایی کرده و در زمینه کام‌جویی، لذت‌جویی و ابزار تبلیغی استفاده می‌کند.

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قم هم در این مراسم هدف مدیریتی خود را حاکمیت بر قلب‌ها عنوان کرد و گفت: معنای حاکمیت بر قلب‌ها حاشیه راندن جسم نیست بلکه مدیریت، انضباط و ارتقای دانش در این رویه پررنگ‌تر می‌شود.

کاظم مجتبایی توزیع ماموریت‌ها و پرهیز از انحصار‌طلبی را به عنوان یکی دیگر از اهداف خود ذکر کرد.

در بخش دیگری از این مراسم طوماری با موضوع تقدیر و تشکر خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، طلاب، روحانیون، شاگردان، کسبه و... از تلاش‌های مهدی توکلی در دوران فرماندهی انتظامی استان قم برای برقراری نظم و آرامش و برخورد با هنجارشکنان رونمایی شد.

در پایان این مراسم با حضور فرمانده نیروی انتظامی با اهدای لوح تقدیر از زحمات مهدی توکلی قدردانی و حکم فرماندهی انتظامی استان قم به کاظم مجتبایی اهدا شد.

مهدی توکلی از این پس در سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به انجام خدمت می‌پردازد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول