اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز صورت گرفت

تودیع و معارفه معاونان آموزش و پرورش بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: مراسم تودیع و معارفه تعدادی از معاونان و کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهرا پیش از ظهر امروز برگزار شد.

تودیع و معارفه معاونان آموزش و پرورش بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، مراسم تودیع و معارفه تعدادی از معاونان اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا صبح امروز با حضور علی‌اصغر رجبی سگز‌آبادی در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

علی‌اصغر رجبی در این جلسه با بیان احادیثی از پیامبر اکرم پیرامون ضرورت فراگیری دانش و علوم اظهار کرد: مسلمانان باید با همت و تلاش فراوان برای رونق‌بخشی و رساندن جوامع اسلامی به اوج قله‌های توسعه و پیشرفت حرکت کنند.

وی افزود: امروز هیچ کسی در جامعه نباید با کم‌کاری و یا کوتاهی موجب افت و ایجاد آسیب در روند پیشرفت همه‌جانبه کشور شود، زیرا دشمنان همواره به دنبال انتقام‌گیری و اشاعه یأس و ناامیدی در میان مردم هستند.

مدیر آموزش و پرورش بویین‌ زهرا حضور پرنشاط و فعال نوجوانان در طرح‌های سازندگی و اردوهای هجرت را ارزنده و مهم برشمرد و بیان کرد: امید و انگیزه جوانان و نوجوانان کنونی برای پیشرفت و آبادانی کشور همواره سبب نابودی و سقوط جبهه باطل می‌شود.

رجبی سگزآبادی با بیان اینکه فرهنگیان در مدارس به عنوان سفیران و پیام‌آوران عرصه تربیت و علوم اسلامی هستند، تصریح کرد: قطعا دانش آموزان در مدارس با دلسوزی و احساس وظیفه تمام فرهنگیان و مربیان به مدارج بالای علم و معرفت دست پیدا می‌کنند.

وی تلاش برای یادگیری علوم و فنون روز بشری را وظیفه کنونی دانش‌آموزان و دانشجویان دانست و تأکید کرد: آینده کشور با اراده و عزم مثال‌زدنی جوانان بسیار درخشان و امیدوارکننده است.

مدیر آموزش و پرورش بویین‌زهرا با اشاره به ضرورت فعال‌سازی بیشتر برنامه‌های تربیتی و قرآنی در مدارس تصریح کرد: رواج معارف و ارزش‌های قرآن کریم در بین دانش‌آموزان باید با اهتمام و جدیت بیشتر مسئولان و مدیران آموزشی و پرورشی در مدارس به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها در نظام گسترده آموزش و پرورش تبدیل شود.

رجبی سگزآبادی با بیان اینکه دشمنان با اشاعه فرهنگ‌های غلط و ضد دینی به دنبال به انحراف کشاندن اصول و اعتقادات مبنایی نوجوانان و جوانان هستند، عنوان کرد: ترویج گسترده آموزه‌های دینی و فرهنگ ناب اسلامی به خوبی می‌تواند توطئه‌ها و دسیسه‌های ضدارزشی استکبار و غرب را خاموش کند.

گفتنی است در پایان این مراسم، احمد حقی به عنوان کارشناس جدید بخش ارزیابی و عملکرد اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهرا منصوب و از زحمات و تلاش‌های محمدصادق برچلو قدردانی شد.

همچنین محسن شاه‌حسنی نیز به عنوان مسئول جدید دایره گزینش اداره آموزش و پرورش بویین‌زهرا معرفی و از زحمات ابوالفضل برچلو در این سمت تقدیر شد.

در خاتمه نیز علی افشار به عنوان مسئول جدید بخش روابط عمومی و امور دفتری آموزش و پرورش بویین‌زهرا معرفی و در جایگاه خود منصوب شد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول