اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جدید رودهن معارفه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران از انتصاب شهردار جدید رودهن خبر داد.

شهردار جدید رودهن معارفه شد

منوچهر ثنایی‏موحد، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران که کمی آن‏سوتر از رودهن و در حاشیه آیین معارفه شهردار جدید پردیس حضور داشت، در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: ابلاغ "حمید محرمی"، برای تصدی پست شهرداری رودهن صادر شده است.

وی ادامه داد: اما به دلیل مصالح اداری و استانی و البته آسیب‏دیدگی بدنی و شکستگی دست بنده، آیین معارفه که قرار بود روز شنبه این هفته برگزار شود، انجام نشد.

ثنایی‏موحد اضافه کرد: من از مردم، مسئولان، اصحاب رسانه و خود شهردار رودهن می‏خواهم که صبر کنند تا این امر به‏موقع انجام شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران افزود: شأن یک شهردار آن است که در وهله نخست، معارفه شود و سپس کار خود را آغاز کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نکته حائز اهمیت، ابلاغ حکم حمید محرمی برای تصدی پست شهرداری رودهن است.

ثنایی‏موحد افزود: من نیز به محض پایان آیین معارفه شهردار جدید پردیس به استانداری تهران مراجعه و دوباره مسائل لازم را پیگیری می‏کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن نیز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، این انتصاب را تأیید کرد و ادامه داد: این مراسم تنها با حضور اعضای شورای اسلامی شهر رودهن و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران انجام شد.

بهنام شکری اضافه کرد: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران به دلیل آنکه باید برای معالجه خود به بیمارستان مراجعه می‏کرد، با برقراری تماسی تلفنی قرار این مراسم را گذاشت.

شکری افزود: از این رو، مراسم معارفه شهردار جدید رودهن با حضور همین تعداد مسئولان و به صورت کاملاً ساده برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن در پاسخ به پرسشی مبنی بر انتظار این شورا از شهردار جدید گفت: به طور ساده و خلاصه، شهردار باید برای مردم کار کند.

وی ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر رودهن در قبال کار مردم با هیچ شخصی تعارف ندارند و این را در گذشته نیز ثابت کرده‏اند.

شکری اضافه کرد: باید تا رسیدن به فصول سرد سال، به امور عمرانی و خدماتی شتاب بیشتری بخشیم و بدهی‏های شهرداری را نیز پرداخت کنیم.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول