اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی‌ بافت‌:

دامپزشکی برای توسعه کشاورزی تلاش می‌کند

خبرگزاری فارس: ‌رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بافت گفت: تلاش دامپزشکی در راستای سرعت بخشیدن به اجرای طرح توسعه بخش کشاورزی است.

دامپزشکی برای توسعه کشاورزی تلاش می‌کند

سمیه صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: طرح توسعه کشاورزی ظرفیت عظیمی را در بخش تولید ایجاد می‌کند.

وی ‌افزود: اجرای چنین طرح‌هایی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ما را بیش از پیش در نیل به این هدف یاری می‌کند.

صادقی بیان داشت: طرح توسعه بخش کشاورزی افزایش تولید و اشتغال‌زایی را در پی دارد و با توجه به اینکه در این شهرستان بسیاری از طرح‌ها مربوط به حوزه دام و تولیدات دامی است، اجرای چنین طرح‌هایی ظرفیت تولیدات دامی را در شهرستان ارتقا می‌بخشد.

وی ابراز داشت: شبکه دامپزشکی نیز برای سرعت بخشیدن به این روند تمام تلاش خود را به کار گرفته و طی یک ماه اخیر بیش از 150 مورد بازدید در قالب طرح و دامداری روستایی انجام داده است.

صادقی تصریح کرد: حمایت از دامپزشکی شهرستان و رفع کمبودها به ویژه خودرو موجب می‌شود خدمات‌رسانی به این دامداری‌ها افزایش یابد.

وی خاطر‌نشان کرد: همکاری دستگاه‌های ذیربط در راستای پیشبرد اهداف طرح توسعه کشاورزی شهرستان مهم و ضروری است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به توسعه‌ای پایدار در بخش کشاورزی شهرستان بافت دست پیدا کنیم.

 

مایه‌کوبی 1500 دام در انار

مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان انار به خبرنگار فارس گفت: فاز اول واکسیناسیون تب برفکی در سال 91 همزمان بادیگر نقاط استان در شهرستان انار آغاز می‌شود.

احمد رضایی‌نسب بیان داشت: مدت اجرای این طرح که از ابتدای تیرماه جاری آغاز می‌شود، یک هزار و 500 رأس گاو و گوسفند در سطح شهرستان مورد عملیات واکسیناسیون قرار می‌گیرند.

وی افزود: تب برفکی یکی از بیماری‌های مهم و بومی دام‌های کشور است که گاو، گوسفند، بز و گاومیش را مبتلا می‌سازد.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول