اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه:

آمریکا با کلک و زور نمی‌تواند نتیجه انتخابات مصر را تغییر دهد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها بدانند نمی‌توانند با کلک و زور نتیجه انتخابات مصر را تغییر دهند، گفت: مردم مصر در صورت نرسیدن به مطالبات خود، انقلاب دومی به راه می‌اندازند.

آمریکا با کلک و زور نمی‌تواند نتیجه انتخابات مصر را تغییر دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمیدرضا مقدم‌فر در سالن کنفرانس خبری خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی، با اشاره به موج بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه اظهار داشت: امروز آمریکا و غرب تلاش دارند تا قدرت از دست رفته خود را در کشورهای منطقه بازسازی کنند.

وی افزود: البته در این مسیر گاهی به موفقیت‌های موضعی نیز رسیدند که از جمله این موفقیت‌ها می‌توان به انحلال غیر منطقی و غیر قانونی پارلمان مصر اشاره کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: این در حالی است که کشورهای غربی نسبت به کنترل و مهار موج شکل گرفته در منطقه عاجز هستند چرا که قطعاً نمی‌توانند در راستای اهداف شوم خود این حرکت‌ها را که امروز در بطن مردم به‌ عنوان مطالبه‌ای مردمی ایجاد شده و انگیزه‌های اسلامی موتور محرک آن است را منحرف کنند.

مقدم‌فر ادامه داد: امروز موضوع اسلام و اسلام‌خواهی در منطقه به‌ عنوان یک مطالبه عمومی در بین مردم کشورهای منطقه روز به روز در حال گسترش است، در همین راستا آمریکایی‌ها و غربی‌ها همواره در تلاش هستند که در نهایت از سرعت این موج بکاهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران تصریح کرد: در این راستا آمریکایی‌ها بدانند که نمی‌توانند با کلک و زور نتیجه انتخابات مصر را تغییر دهند چرا که اگر مردم نتوانند از مسیر قانونی به مطالبات خود برسند قطعاً انقلاب دومی را در مصر به راه می‌اندازند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول