اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اشنویه:

سپاه حافظ امنیت مرزهای ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اشنویه گفت: سپاه پاسداران حافظ امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران است.

سپاه حافظ امنیت مرزهای ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه ماموستا مصطفی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داده که حافظ مرزهای ایران اسلامی بوده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی با بیان اینکه سپاه آرامش را به مردم ایران اسلامی به‌ویژه مردمانی که شهرهای مرزی زندگی می‌کنند هدیه داده است، تصریح کرد: سپاه پاسداران نهادی برومند، مقدس، پاک سرشت، ریشه‌دار است که تاسیس آن از بزرگترین نعمت‌ها برای ملت ایران اسلامی است.

خاتمی اعلام کرد: پاسداران انقلاب اسلامی به همراه سایر نیروهای مسلح سربازان اردوگاه علوی هستند که روز به روز باید قدرتمندتر شوند.

وی گفت: سپاه پاسداران در 33 سال گذشته با عظمت، صلابت و آمادگی همه جانبه از آرمان‌های امام راحل، شهیدان والامقام و رهبری دفاع کرده که این مهم زمینه شکوفاتر‌شدن شجره طیبه انقلاب شده است.

خطیب جمعه اشنویه ادامه داد: سپاه و بسیج برگ زرینی را در طول هشت سال دفاع‌مقدس ورق زده و با شهامت و رشادت شربت شهادت را نوشیده و اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی را در تمام عرصه‌های علمی و فن‌آوری بیمه کرده‌اند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول