اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه چهارمحال و بختیاری:

انعطاف‌پذیری بالا رمز موفقیت سپاه پاسداران است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: ماموریت‌، سازمان و آموزش‌های سپاه با توجه به تهدیدات دشمن تغییر می‎کند و این نشانه انعطاف‎پذیری بالای این مجموعه مقدس به شمار می‌رود.

انعطاف‌پذیری بالا رمز موفقیت سپاه پاسداران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عباس عباسی بعدازظهر امروز در نشست مسئولان فرهنگی سپاه این استان با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته پاسدار اظهار داشت: سپاه با انعطاف‌پذیری بالا، کارآمدی خود را در همه عرصه‎ها اثبات کرده است.

وی با اشاره به نقش و ماموریت سپاه در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثارگری‌های پاسداران شهید دفاع مقدس، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنا به اقتضای ماهیت وجودی و فلسفه تشکیل آن باید چند بعدی باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه چهارمحال و بختیاری افزود: بسیاری از انقلاب‌ها در طول تاریخ به وجود آمده ولی در اثر توطئه‌ها و نقشه‎های دشمنان از اهداف و آرمان‎های خود منحرف شده و از بین رفته‎اند، اما تفکر حضرت امام خمینی(ره) منشأ تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد تا مانع این تهدیدات شود.

عباسی ادامه داد: ماموریت‌، سازمان و آموزش‎های سپاه با توجه به تهدیدات دشمن تغییر می‌کند و این نشانه انعطاف‎پذیری بالای این مجموعه مقدس به شمار می‎رود.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متناسب با نوع خطراتی که انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن را مورد تهدید قرار دهد، خود را به‎روز می‎کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قمر بنی‎هاشم(ع) ماموریت اصلی سپاه را در حال حاضر مقابله با جنگ نرم دشمن علیه ارزش‎های انقلابی و اسلامی جامعه عنوان کرد و گفت: ارتقای بصیرت نیروهای پاسدار و بسیجی لازمه موفقیت در این عرصه  است.

وی به اهمیت اقدامات فرهنگی در این راستا اشاره کرد و گفت: تبلیغات دشمن همان جنگ نرم است و باید با همین سلاح به جنگ بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی برویم. 

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول