اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) زنجان:

پاسداران فرزندان معنوی ولایت هستند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: پاسداران فرزندان معنوی ولایت بوده و از محضر ولایت بهره‌مند می‌شوند.

پاسداران فرزندان معنوی ولایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی معبودی ظهر امروز در دیدار پاسداران استان زنجان با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان اظهار کرد: سپاه پاسداران نظام جمهوری اسلامی پس از شکل گیری اقدامات مطلوبی را در سه دهه گذشته انجام داده است.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی و دستور امام خمینی (ره) برای تشکیل سپاه، این نیرو همواره در خط مقدم دفاع قرار گرفته است، افزود: در حال حاضر نیز سپاه برنامه‌های خود را با همان اقتدار پیگیری می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان سپاه پاسداران را گره‌گشای مشکلات جامعه عنوان کرد و افزود:‌ امروز نیز این نیرو با اقتدار در صحنه بوده و مشکلات جامعه را حل می‌کند.

وی پایه‌گذاری این نیرو را براساس انگیزه الهی یکی از دلایل گره‌گشا بودن سپاه دانست و گفت: این نیرو با بهره‌گیری از مکتب

ابا عبدالله الحسین (ع) اقدامات مطلوبی انجام داده و همواره در صحنه حاضر بوده است.

معبودی گفت: شکل‌گیری سپاه با انگیزه الهی که امام خمینی (ره) به آن دادند و موجب شدند پایدار باقی بماند؛ برنامه‌ریزی‌های دشمنان را در طول سه دهه اخیر خنثی کرده است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی براساس معنویت و اعتقاد صریح به قرآن و اسلام شکل گرفته و همواره از نور قرآن بهره گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه پاسداران در حال حاضر به درخت تنومندی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: این درخت تنومند در برابر توطئه‌های دشمنان به خوبی ایستاده است.

وی با اشاره به اهمیت حضور سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف افزود: این درخت تنومند در حال حاضر مایه امید دوستان نظام و انقلاب است.

معبودی ادامه داد: سپاه از روز ولادتش تاکنون پا در رکاب ولایت فقیه بوده و گوش به فرمان امام خمینی (ره) و پس از آن مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به دیدار فرماندهان و نیروهای سپاه استان زنجان با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در هفته پاسدار میثاق خود را با ولایت تجدید می‌کند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول