اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از مسابقات دوچرخه کوهستان گزارش می‌دهد

تقلای تهران و همدان در بخش دوچرخه‌سواری دانهیل

خبرگزاری فارس: در دومین مرحله رقابت‌های دوچرخه‌سواری کوهستان ماده دانهیل(سراشیبی)، تهرانی‌ها و همدانی‌ها برتری خود را به رخ حریفان کشیدند.

تقلای تهران و همدان در بخش دوچرخه‌سواری دانهیل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، دومین روز از مرحله دوم مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان لیگ باشگاه‌های ایران یادواره سرداران شهید طاطیان به میزبانی بهشهر در پارک جنگلی «سرخ او» خلیل شهر این شهرستان برگزار شد.

در مسابقات امروز که ساعاتی پیش در دو بخش بزرگسالان و جوانان برگزار و به پایان رسید، 64 رکابزن در مسیر 2 هزار و 200 متری با هم به رقابت پرداختند که از بین آنها 10 نفر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

در رده بزرگسالان ماده دانهیل مقام اول تا سوم در تصاحب ترافیک تهران بود و به این ترتیب حسین زنجانیان با 3 دقیقه و 39 صدم ثانیه پیشتاز حریفان خود شد، امین تاکندی با 3 دقیقه و 3 ثانیه و 84 صدم ثانیه در جایگاه دوم ایستاد. امین نجفی هم در رقابتی نزدیک با 3 دقیقه و 6 ثانیه و 86 صدم ثانیه به مقام سومی رضایت داد.

در بخش جوانان، سید حسین میرشمس از استان گلستان با 3 دقیقه و 18 ثانیه و 8 صدم ثانیه اول شد. محمد حسینی گلی از همدان با 3 دقیقه و 18 ثانیه و 38 صدم ثانیه دوم شد و جواد ربیعی هم دیگر رکابزن همدانی با رکورد 3 دقیقه و 18 ثانیه و 70 صدم ثانیه سوم شد.

به گزارش فارس، منتخبان این رقابت‌ها اواسط سال جاری به بازی‌های آسیایی لبنان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول