اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نظرآباد:

درصد ارتکاب جرایم در نظرآباد کمتر از میانگین استانی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و انتظامی فرماندار نظرآباد گفت: جمیع شرایط موجب شده که درصد ارتکاب جرایم و همچین وقوع جرم در نظرآباد بسیار کمتر از میانگین استانی باشد.

درصد ارتکاب جرایم در نظرآباد کمتر از میانگین استانی است

بهرام کیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها و دغدغه‌های مسئولان ارشد نظام و مدیران استانی و شهرستانی ایجاد امنیت برای تمام شهروندان است.

وی تصریح کرد: مسئولان ارشد کشور در قوای سه‌گانه و به طبع آن مدیران استانی و شهرستانی بخش مهمی از تلاش‌ها و توانایی‌های خود را برای ایجاد شرایطی امن و همراه با آسایش برای شهروندان صرف می‌کنند و خوشبختانه دستاوردهای بسیار بزرگی نیز در این زمینه داشته‌ایم.

 

* زندگی در یک جامعه امن، حق مردم است

کیایی با اشاره به ایثار و فداکاری ملت ایران طی سه دهه اخیر بیان داشت: مردم ما برای پیروزی انقلاب و سپس حفظ و حراست از آرمان‌های اسلام و انقلاب هزینه‌های بسیاری پرداخت و طی سه اخیر به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس بهترین فرزندان خود را تقدیم کرده‌اند.

این مسئول تاکید کرد: بنابراین حق دارند که در یک جامعه امن زندگی کرده و فراهم کردن این شرایط از جمله مهم‌ترین وظائف مسئولان کشورمان است.

معاون سیاسی و انتظامی نظرآباد در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه شرایط موجود در شهرستان نظرآباد از نظر وجود احساس امنیت در میان مردم چگونه است؟‌ گفت: نظرآباد از نظر جغرافیایی و بافت جمعیتی که دارد، دارای شرایط خاصی است.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه بافت جمعیتی این منطقه از نظر قومی تنوع کمتری نسبت به دیگر شهرها و شهرستان‌های استان دارد، ضمن اینکه بخشی زیادی از جمعیت نظرآباد روستایی بوده و دارای شیوه‌های زندگی سنتی هستند.

کیایی خاطرنشان کرد: جمیع این شرایط موجب شده که درصد ارتکاب جرایم و همچین وقوع جرم در نظرآباد بسیار کمتر از میانگین استانی باشد.

این مسئول تاکید کرد: از سوی دیگر با مقایسه معیارها و ملاک‌های امنیتی و انتظامی نظرآباد با شهرهای همطراز به این نتیجه می‌رسیم که این شهرستان امن‌ترین منطقه استان البرز بوده و مردم از این بابت رضایت‌مندی بسیار خوبی دارند.

معاون سیاسی و انتظامی نظرآباد با اشاره به تلاش‌های نهادهای مسئول و همچنین ارگان‌های انتظامی اذعان داشت: دست‌یابی به عنوان امن‌ترین منطقه استان البرز به‌طور قطع ساده نبوده و نهادها و ارگان‌های مسئول تلاش بسیاری برای رسیدن به این مهم داشته‌اند.

کیایی در پایان متذکر شد: همچنین مردم نظرآباد از نظر فرهنگی در سطحی هستند که گرایشی به ارتکاب جرایم نداشته و این ویژگی بسیار مثبت نیز در دستیابی به این عنوان تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول