اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی:

سپاه برای دفاع از مرزهای کشور آمادگی کامل دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: آمادگی خود را با تأسی از تاسوعا و عاشورا برای دفاع از مرزهای مختلف به ویژه در خلیج فارس اعلام می‌کنیم.

سپاه برای دفاع از مرزهای کشور آمادگی کامل دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی رزمجو صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان بوشهر در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با تبریک روز پاسدار و اعیاد ماه شعبان اظهار داشت: به نمایندگی از سایر نیروهای مسلح استان و مردم سلحشور استان بوشهر در کنار آب‌های خلیج فارس تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های امام و شهدا و فرمانده کل قوا خواهیم داشت.

وی افزود: امروز در چنین میدان مقدسی با درسی که از مکتب عاشورا آموختیم عهد می‌بندیم تا آخرین قطره خون خود از مرزهای کشور حفاظت کنیم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: آمادگی خود را با تأسی از تاسوعا و عاشورا برای دفاع از مرزهای مختلف کشور اعلام می‌کنیم.

رزمجو همچنین با قدردانی از حضور اعضای شورای تامین استان در این آیین، هفته قوه قضائیه را نیز به مسئولان دستگاه قضا تبریک گفت.

استاندار بوشهر نیز در این آیین گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به لحاظ ژئوپولوتیک و استراتژیک بزرگترین حریف غرب در منطقه و جهان است.

محمدحسین جهانبخش افزود: مهم‌ترین نبرد دشمنان با ایران بر سر اصول و ارزش‌هاست و انرژی هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست و آن‌ها از انقلاب اسلامی می‌ترسند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ام‌القرای جهان و امید مستضعفان و محرومان جهان و الگویی برای مسلمانان است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: ایران با توکل بر خودباوری در تمامی عرصه‌ها در جهان می‌درخشد و افق چشم‌انداز نقشه راهی برای پیشرفت ایران است که این افق‌ها توسط جوانان برومند تحقق یافته است.

جهانبخش تصریح کرد: دشمنان با تشکیل اتاق‌های فکر اطلاعاتی در تلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران هستند اما ایران و ملت نشان دادند که نظام اسلامی ایران می‌تواند جایگزین خوبی برای ثبات منطقه باشد.

وی بیان کرد: دشمن برای شکست نظام جمهوری اسلامی برنامه کوتاه، میان و بلندمدت دارد و یکی از برنامه‌های دشمن کند کردن روند برنامه‌های هسته ایران است.

در پایان این آیین از پاسداران ویژه و سربازان نمونه در استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول