اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

مرکز "پاسخگویی به مسائل شرعی" در آبادان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: مرکز مستقل "پاسخگویی به مسائل شرعی" در این منطقه به زودی راه‌اندازی می‌شود.

مرکز "پاسخگویی به مسائل شرعی" در آبادان راه‌اندازی می‌شود

آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به توجهی که مقام معظم رهبری به استان خوزستان به‌ویژه این شهر ولایتمدار دارد، هر ساله تعداد زوار زیادی به سوی یادمان‌های منطقه عازم می‌شوند.

وی افزود: بیش از 3 میلیون زوار سالانه از سراسر کشور و از طریق مرزهای داخلی و خارجی از جمله عراق، کویت و بحرین وارد منطقه می‌شوند.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: نهاد امامت جمعه به‌منظور پاسخگویی به مسائل شرعی مهمانان داخلی و خارجی همچنین شهروندان، مرکز مجزایی را در مجاورت همین نهاد در حال ساخت و احداث دارد.

وی اضافه کرد: این اقدام در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی از فتاوای سایر مراجع تقلید و به‌ویژه مقام معظم رهبری در منطقه صورت گرفته است.

محمدی اصفهانی گفت: این مرکز با پیوند با بخش‌های اینترنتی و مجهز به تلفن و سایر تجهیزات مورد نیاز، آماده خدمت‌رسانی به مهمانان داخلی و خارجی و پاسخگویی به مسائل شرعی است.

وی بیان کرد: پیش از این مکانی به این منظور اختصاص داده شده بود اما به دلیل حجم گسترده مسائل شرعی و اهمیت این امر، تصمیم به اختصاص بنایی مستقل ضروری احساس می‌شد.

به گفته امام جمعه آبادان همه تلاش نهاد امامت جمعه این منطقه در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی شهروندان در مسائل دینی، شرعی و اسلامی است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول