اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

توجه به نقاط محروم سرلوحه خدمت مدیران قرار گیرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه نباید تفاوتی بین شهرنشین و روستایی قائل باشیم، گفت: توجه به نقاط محروم باید سرلوحه خدمت مدیران قرار گیرد.

توجه به نقاط محروم سرلوحه خدمت مدیران قرار گیرد

غلامعلی رضوانی امروز در حاشیه ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار، اظهار کرد: حضور اعضای تیم بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم در ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم اهمیت می‌یابد.

وی ادامه داد: اعضای بسیج جامعه پزشکی گیلان امروز با حضور در بخش عمارلو و شهر جیرنده با دقت، علاقه و نشاط بیماران را پذیرش کرده و مردم نیز از این برنامه استقبال کردند.

این مسئول، با بیان اینکه خدمت به مناطق محروم رضایت‌مندی مردم را به دنبال دارد، ابراز کرد: اهالی شهر جیرنده از حضور پزشکان متخصص برای مداوای بیماران اظهار رضایت می‌کردند و خواستار برطرف شدن مشکلات شهر جیرنده بودند.

وی با بیان اینکه نباید تفاوتی بین شهرنشین و روستایی قائل باشیم، گفت: توجه به نقاط محروم و کسانی که در مناطق دور دست زندگی می‌کنند باید سرلوحه خدمت مدیران قرار گیرد.

رضوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا را از دیگر حضور خود به بخش محروم عمارلو عنوان کرد و گفت: خانواده شهدا از ولی نعمتان نظام هستند که توقعی از کسی ندارد.

وی سرکشی و دیدار از خانواده‌های شهدا از طرف مسئولان را مورد تاکید قرار داد و گفت: خانواده‌های شهدا به توجه و سرکشی و دیدار مسئولان نظام قانع هستند و مسئولان باید این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان، ادامه داد: در دیدارهای خانواده‌های شهید شهر جیرنده مسائل و مشکلاتی مطرح شد که توسط فرماندار، مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی و رئیس بنیاد شهید و دیگر مسئولان پیگیری و برای برطرف آن اقدام می‌شود.

وی، بیداری اسلامی جهان اسلام را برگرفته از انقلاب شکوهمند اسلامی دانست و گفت: بیداری اسلامی در جهان اسلام یکی پس از دیگری شکل گرفت و حاکمان ظالم و جنایتکار سرنگون شدند.

رضوانی، حیات زندگانی مبارک را  نمونه بارز حاکمان و ظالمان معرفی کرد و گفت: این روزها مبارک فرعون مصر در حال نابودی بوده و لحظات آخر عمر ننگینش در حال سپری شدن است.

وی با بیان اینکه تمام این تحرکات قیام‌ها و انقلاب‌های دنیا به برکت خون شهداست، بیان کرد: خون شهدا اثر بخش شد و بیداری اسلامی در جهان به وقوع پیوست.

این مسئول خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با خون مطهر شهدا به تمام دنیا صادر شد بنابراین این امانت بزرگ شهدا را باید حفظ و حراست کنیم و اجازه ندهیم اهداف امام (ره) و شهدا بر زمین بماند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول