اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بهار:

برای دفن زباله بهار 23 هکتار زمین تملک شده است

خبرگزاری فارس: شهردار بهار گفت: برای دفن زباله شهرستان بهار 23 هکتار زمین تملک شده تا بتوانیم مرکز دفن زباله را به صورت بهداشتی در شهرستان دایر کنیم.

برای دفن زباله بهار 23 هکتار زمین تملک شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار علی‌اصغر شیری عصر امروز در جمع کارشناسان شهرداری و شورای اسلامی شهر بهار اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی زیرساختی توسط شهرداری بهار در حال انجام است و برای ایجاد سایت‌های اداری و مجتمع‌ها و مراکز دینی و فرهنگی بیش از 80 هزار مترمربع به ارزش 3 میلیارد تومان از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر هدیه شده است.

وی اضافه کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا سرمایه‌گذار در شهر جذب کنیم و بانک‌ها نیز باید همکاری لازم را در پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران داشته باشند تا بتوانیم به توسعه شهر بیفزاییم.

شهردار بهار ادامه داد: برای دفن زباله شهرستان بهار 23 هکتار زمین تملک شده تا بتوانیم مرکز دفن زباله به صورت بهداشتی در شهرستان دایر کنیم.

وی اظهار داشت: همچنین آسفالت‌ریزی معابر اصلی و فرعی، اصلاح و ساماندهی ورودی‌های شهر، ایجاد جدیدترین مبلمان شهری در نقاط گوناگون شهر، تجهیز پارک‌ها از برنامه‌های مهم شهرداری در سال جاری است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در خانه ملت نیز گفت: همه باید خدمت به مردم را سرلوحه کارها قرار دهیم و با استفاده از خردجمعی می‌توانیم به نقطه مطلوب برسیم.

محمدعلی پورمختار ادامه داد: شهرداری‌ها مدیریت شهری را بر عهده دارند که باید با اجرای پروژه‌های خاص و عام‌المنفعه در راستای توسعه شهر بکوشند.

وی اضافه کرد: در این دوره در مجلس فراکسیون شهرداری و مدیریت شهری ایجاد شده که با تشکیل این فراکسیون بسیاری از مشکلات شهرداری‌ها حل می‌شود.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ ابراز داشت: رفاه مردم و زیرساخت‌های شهری شهرهای کوچک فدای شهرهای بزرگ شده و بودجه‌های کلان را در شهرهای بزرگ هزینه می‌کنند که باید عدالت رعایت شود.

وی خاطر نشان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته در صدد هستیم که قانون شهرداری‌ها را در این دوره در مجلس اصلاح کنیم که شهرداران نیز باید با نظرات سازنده همفکری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول