اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان زرند:

تثبیت ارزش‌های اسلامی وقوع جرائم را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب زرند گفت: اگر ارزش‌های اسلامی در جامعه به نحو شایسته احیا و تثبیت شود، بسیاری از جرائم که امروز در جامعه شاهد وقوع آن هستیم از بین می‌رود.

تثبیت ارزش‌های اسلامی وقوع جرائم را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، علی میرزابیگی در دیدار جمعی از قضات زرند با امام جمعه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: هر فردی در هر جا که قرار گرفت، نیاز است که احساس مسئولیت کند و رسالت ما در قوه قضائیه پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی مردم است.

وی با اشاره به افزایش شمار پرونده‌های قضایی، علت اصلی افزایش طلاق را بیکاری و اعتیاد اعلام کرد و همکاری دستگاه‌های فرهنگی از جمله نهاد روحانیت را در راستای اشاعه ازدواج معقول و تحکیم بنیان خانواده‌ها خواستار شد.

دادستان زرند جداسازی جامعه اسلامی از ارزش‌های دینی و اسلامی را مهم‌ترین هدف دشمنان دانست و گفت: اگر ارزش‌های اسلامی در جامعه به نحو شایسته احیا و تثبیت شود بسیاری از جرائم که امروز در جامعه شاهد وقوع آن هستیم از بین می‌رود.

وی از مساجد به عنوان سنگر حفظ ارزش‌های اسلامی نام برد و افزود: حفظ و نگهداری مساجد به ویژه در جامعه امروزی با توجه به هجمه‌های نرم دشمنان امری ضروری است و متولیان فرهنگی باید در آگاه‌سازی مردم تلاش بیش از پیش داشته باشند.

رسول باران‌زاده رئیس شعبه 102 جزائی شهرستان زرند نیز با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه به تشریح فعالیت‌های دادگاه در پیشگیری از وقوع جرم پرداخت و ابراز داشت: دادگاه‌ها در این راستا تعاملات خوبی با دادسرا دارند و احکام سنگینی برای متهمان مخل نظم جامعه در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: معمولا این احکام مورد اعتراض در محاکم مرجع تجدید نظر تایید می‌شود و در زمان اجرای حکم از بازدارندگی بسیار خوبی برخوردار است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول