اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار کرمان در امور قرآنی:

فرهنگ مهدویت وارد منازل مردم شود

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار کرمان در امور قرآنی با بیان اینکه باید کاری کنیم که فرهنگ مهدویت وارد منازل مردم شود، گفت: ما باید قرآن را در زندگی خود ساری و جاری کنیم.

فرهنگ مهدویت وارد منازل مردم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حسین خاکساری صبح امروز در نشست شورای اداری در این شهرستان با بیان اینکه انسان دو مقام ولایی و اجرایی دارد، اظهار داشت: باید به این دو مقام توجه داشته باشیم، زیرا این دو مقام می‌توانند انسان را به سرمنزل مقصود برسانند و در سعادت انسان تأثیرگذار باشند.

وی افزود: در سیر مسائل فرهنگی، بنیاد مهدویت در سطح کشور تشکیل شده است که طرح‌های فرهنگی از قبیل تفسیر نهج‌البلاغه، قرآن، احکام و مسائل مهدویت را دنبال می‌کند.

خاکساری با بیان اینکه طرح انتظار ظهور از طریق این بنیاد در حال اجراست، تصریح کرد: این طرح تا به امروز موفقیت‌های خوبی کسب کرده و توانسته است در بین مدیران جایگاه خود را پیدا کند.

وی با بیان اینکه همه وظیفه دارند مردم را با سیره امام زمان (عج) آشنا کنند، خاطرنشان کرد: در این راستا طرح «هزار در هزار» فرهنگیان در سطح استان کرمان و شهرستان‌های آن در حال برگزاری است.

مشاور استاندار کرمان در امور قرآنی با اشاره به کسب نتایج خوب از اجرای این طرح برای فرهنگیان گفت: از همین رو با هماهنگی استاندار طرح «هزار در هزار» برای مدیران و اداره‌های شهرستان‌های استان نیز اجرا می‌شود.

خاکساری با بیان اینکه باید کاری کنیم که فرهنگ مهدویت وارد منازل مردم شود، ابراز داشت: ما باید قرآن را در زندگی خود ساری و جاری کنیم تا از این طریق به امام زمان (عج) معرفت پیدا کنیم.

وی افزود: از بهترین کارها در زمان غیبت امام زمان (عج) انس با قرآن کریم است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول