اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ابهر تاکید کرد

لزوم تلاش مسئولان در زمینه توسعه علوم قرآنی در جامعه

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان ابهر بر لزوم تلاش مسئولان در زمینه توسعه علوم قرآنی در جامعه و به‌ویژه شهرستان ابهر تاکید کرد.

لزوم تلاش مسئولان در زمینه توسعه علوم قرآنی در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، احمد ربیعی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان فرهنگی این شهرستان با تاکید بر لزوم گسترش فعالیت‌های قرآنی اظهار داشت: جوانان کشور باید با تاسی به دستور‌های قرآن کریم، بر اوج قله‌های افتخار، عزت و سرافرازی صعود کنند.

وی با تاکید بر لزوم توجه همگان به معارف قرآنی در مسیر زندگی، ابراز داشت: هدایت جوانان به سمت قرآن باعث می‌شود که ایشان بیشتر با خدا انس گرفته و هر لحظه از زندگیشان با خدا در ارتباط باشند.

معاون فرماندار شهرستان ابهر افزود: باید این فضا را برای جوانان آماده کنیم تا تشویق و از اجر معنوی برخوردار شوند تا به واسطه ارتباط با قرآن، جوانان از تهاجم‌های فرهنگی دشمن در امان بمانند.

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌های اجرایی برای این امر معنوی و خیر استفاده شود، گفت: نتیجه این کار برای جوانان و جامعه موثر خواهد بود.

ربیعی با بیان اینکه امروز دشمن از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی و زدودن اعتقادات پاک نوجوانان و جوانان کشور بهره می‌گیرد، عنوان داشت: باید نوجوانان و جوانان را از توطئه‌های شوم دشمن آگاه کرده و آنها را در دفع این نقشه‌ها یار و یاور بود.

وی با اشاره به نقش آموزه‌های قرآنی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بیان داشت: انقلاب ما انقلاب قرآنی است و هدف این کتاب آسمانی این است که بر دل‌های مردم حکومت کند، چرا که قرآن با فطرت انسان‌ها سازگار است.

معاون فرماندار ابهر با اشاره به نقش قرآن در ارتقای سطح معرفتی انسان‌ها تصریح کرد: قرآن مجید رمز اقتدار فرهنگی ما بوده و راه درمان امراض درونی انسان است.

وی با بیان اینکه همگان باید در مسیر آموزه‌های قرآن حرکت کنیم، ابراز داشت: عمل به فرامین الهی زمینه‌ساز ارتقای سطح معرفتی و کمال انسان است که همگان باید در این مسیر حرکت کنند.

ربیعی افزود: همگان باید در مسیر کسب رضایت الهی حرکت کرده و با تلاش مضاعف خود در راستای توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی فعالیت کنیم.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در راستای زدودن اعتقادهای پاک نوجوانان و جوانان کشور اضافه کرد: امروز دشمن برای دورکردن دانش‌آموزان ما از فرهنگ ناب اسلام از همه فرصت‌های بهره‌گیری می‌کند و ما باید با آگاه‌کردن دانش‌آموزان نسبت به توطئه‌های دشمنان، ایشان را در مسیر دفع این توطئه‌ها یاری کنیم.

معاون فرماندار ابهر با بیان اینکه فرهنگ ملی و مذهبی کشور ما برگرفته از قرآن مجید و شاکله وجود ما از این کتاب آسمانی است، گفت: توسعه روزافزون نظام جمهوری اسلامی نشات گرفته از علوم قرآنی است.

وی افزود: یکی از کارهای با ارزش و ماندگار، توسعه علوم قرآنی در تمامی رشته‌ها است که باید مسئولان در این راستا با جدیت تلاش و کوشش کرده و با برنامه‌ریزی در فرهنگ و فرهنگ‌سازی قرآنی کوشا باشند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول