اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

مسئله اوقات فراغت جوانان با جدیت دنبال شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرگان به پیگیری مناسب دستگاه‎ها در غنی‎سازی اوقات فراغت جوانان تاکید کرد.

مسئله اوقات فراغت جوانان با جدیت دنبال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین پیش از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان در سایه غنی‎سازی اوقات فراغت شکل می‎گیرد.

وی با بیان اینکه توانمندسازی نسل جوان در توسعه و پیشرفت هر جامعه‎ای بسیار مؤثر است خاطر نشان کرد: اغلب دانشمندان کارهای اختراعی و اکتشافی خود را در کلاس درس نمی‎آموزند بلکه در اوقات فراغت به آن دست یافته که ضرورت توجه به این موضوع می‎تواند اساس برنامه‎ریزی‎ها را شکل دهد.

فرماندار گرگان گرایش جوانان به مسائل اعتقادی و نیز توجه به مسئله نخبگان را گامی ارزشمند عنوان کرد و یادآور شد: کار برجسته‎ای برای نخبگان در استان انجام گرفت که بر اساس آن برنامه‎هایی ارائه شد که لازم است این اقدامات در سطح استان همچنان استمرار داشته و به یک یا چندین جلسه ختم نشود.

گرزین با تاکید بر اینکه ارائه امکانات حداکثری از سوی دستگاه‎ها می‎تواند در غنی‎سازی اوقات فراغت جوانان تاثیرگذار باشد یادآور شد: زمانی که امکانات دستگاه‎ها منسجم می‎شود نقش ارزنده آنها در شکوفایی استعدادهای جوانان دیده می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر دستگاه‎ها با تمام امکانات در این زمینه ظاهر شوند به راحتی می‎توان کمبودها را برطرف و اقدامات شایسته‎ای را به انجام رساند.

فرماندار گرگان خواستار جلسه ویژه فرهنگی متنوع در استان شد و اظهار داشت: اگر این موضوع محقق شود ستاد اوقات فراغت استان نیز فعال و همه‌جانبه‎نگر شده و به نتایج مطلوبی می‌رسد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول