اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استاندار اردبیل:

توانمندی نیروی انسانی نباید در سرمایه‌گذاری‌ها نادیده گرفته شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: نباید توانمندی نخبگان فکری و نیروی انسانی آماده به کار در حوزه سرمایه‌گذاری ملی و منطقه‌ای نادیده گرفته شود.

توانمندی نیروی انسانی نباید در سرمایه‌گذاری‌ها نادیده گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ارژنگ عزیزی صبح امروز در جلسه هماهنگی رشد و توسعه شهرستان خلخال و کوثر اظهار داشت: از محل بنگاه‌های زود‌بازده از سال 84 تاکنون در شهرستان خلخال 255 میلیارد ریال در قالب 2 هزار طرح کار عمرانی و توسعه‌ای اتفاق افتاده است و در بحث مشاغل خانگی نیز بیش از 82 هزار و 254 میلیون ریال تسهیلات برای 664 طرح پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ در شهرستان کوثر نیز در همین مدت بالغ بر 83 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان و سرمایه‌گذاران پرداخت شده و در حوزه مشاغل خانگی نیز برای 600 متقاضی 14 هزار میلیون ریال پرداخت تسهیلات انجام شده است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استاندار اردبیل از مصوب شدن چندین طرح سرمایه‌گذاری نظیر تله‌کابین اندبیل و بتون سبک در جنوب استان خبر داد و گفت:‌ با بررسی این طرح‌‌ها در شورای برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری متقاضیان برای برخورداری از تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

عزیزی به پایان فاز اول مطالعات آمایش سرزمینی اشاره کرد و افزود:‌ در دو شهرستان خلخال و کوثر می‌توان منابع موجود از این مطالعات را استخراج کرده و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داد.

این مسئول با بیان اینکه نباید ظرفیت سرمایه‌گذاری‌ها یک جانبه در نظر گرفته شود، بیان داشت:‌ بهتر است قبل از همایش مسئولان استانی و شهرستانی توانمندی‌ها را معرفی کرده تا سرمایه‌گذاران با شناخت بیشتر در منطقه حضور یابند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استاندار اردبیل با اشاره به برگزاری یک همایش ملی سرمایه‌گذاری به صورت استانی در سال 82 تصریح کرد:‌ می توان از نتایج آن نیز در همایش سرمایه‌گذاری منطقه‌ای خلخال و کوثر استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیزی در پایان سخنان خود اظهار داشت: امسال از محل اعتبارات عمرانی و اجرایی استان اعتبارات خوبی به ویژه در حوزه راهسازی و رفع نواقص و کمبود‌ها به جنوب استان به ویژه شهرهای خلخال و کوثر پیش‌بینی شده که با جذب آن می‌توان به رونق این مناطق امیدوار بود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول