اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چوپانان در بیمارستان

حمله خرس وحشی دو چوپان خلخالی را زخمی کرد

خبرگزاری فارس: حمله خرس وحشی به گله‌ای در روستای مرجین خلخال دو نفر از چوپانان و اهالی منطقه را زخمی کرده و از منطقه گریختند.

حمله خرس وحشی دو چوپان خلخالی را زخمی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این حمله ناگهانی که عصر امروز در روستای مرجین خلخال رخ داد، دو نفر از چوپانان و کشاورزان منطقه که در حال چرای گوسفندان بودند مورد حمله یک خرس وحشی قرار گرفته و از ناحیه دست، سر، گردن و پاها زخمی شدند.

خرس پس از حمله به این دو نفر متواری شده و علی ترابی 65 ساله و محبت شعبانی 43 ساله به حالت زخمی در محل رها شدند.

به گزارش فارس، بعد از ساعت‌ها جستجوی اهالی این دو نفر که زخمی و بیهوش در اطراف روستا رها شده بودند به کمک اهالی روستا به بیمارستان امام خمینی خلخال منتقل شدند و در بخش اورژانس مورد مداوا قرار گرفتند.

فرهاد قربانعلی‌زاده دکتر متخصص ارتوپدی بیمارستان امام خمینی خلخال دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، حال عمومی این دو حادثه دیده میانسال را مناسب توصیف کرده و اعلام داشت این دو نفر از ناحیه سر و گردن و دست و پا دچار برخی جراحت شده بودند که مورد مداوا قرار گرفته و در چند ساعت آینده از بیمارستان مرخص می‌شوند.

روستای مرجین خلخال در 55 کیلومتری مرکز شهرستان قرار دارد و به دلیل آن که اهالی آن به زنبورداری مشغول هستند همه ساله مورد حمله احشام وحشی قرار گرفته و مورد تهدید واقع می‌شوند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول