اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

کمبود قاضی در حوزه قضایی نیازمند توجه مسئولان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهر با اشاره به کمبود قاضی در اهر که متناسب با جمعیت شهرستان نبوده، خواستار توجه ویژه مسئولان دادگستری استان و رفع این کمبود شد.

کمبود قاضی در حوزه قضایی نیازمند توجه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده ظهر امروز در جمع قضات دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب اهر با تقدیر از تلاش‌های انجام شده از سوی دستگاه قضایی در خدمت‌رسانی به مردم در حوزه قضایی و حقوقی بر تلاش و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و در زمینه رضایتمندی آنها تأکید کرد.

وی در ادامه پیشگیری از جرم را با فرهنگ‌سازی مناسب در زمینه سلامت جامعه بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد.

حاجی‌زاده، آشنا کردن مردم با حقوق اجتماعی خود، رعایت قانون و در کنار آنها توجه ویژه به آموزه‌های دینی و معنوی را در تقویت باورهای دینی مردم بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و خواستار همکاری و همراهی ادارات و نهادها در زمینه تحقق این امر شد.

امام جمعه اهر افزود: همه باید ساده‌زیستی حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب را سرمشق و الگوی خود قرار داده و در خدمت به مردم و حل مشکلات آنها از یکدیگر سبقت بگیریم.

وی ترویج مسائل معنوی، جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و محافل مذهبی و ترویج مسائل دینی در بین خانواده‌ها را در کاهش جرم و پیشگیری بسیار مؤثر عنوان کرد و خواستار ارائه ساز و کارهای لازم و متناسب با سلایق و سنین مختلف در این زمینه شد.

حاجی‌زاده، توقع مردم را از دستگاه قضایی تأمین امنیت و آسایش اجتماعی برشمرد و از تلاش قضات، پرسنل دادگستری و دادسرا در حل مشکلات مردم و تسریع در ارائه خدمات به آنها قدردانی کرد.

وی با اشاره به کمبود قاضی در این حوزه قضایی که متناسب با جمعیت شهرستان نبوده، خواستار توجه ویژه مسئولان دادگستری استان و رفع این کمبود شد.

امام جمعه اهر در ادامه به قتل اخیر پسر بچه 9 ساله نیز اشاره کرد و از اقدام به‌موقع در دستگیری و مجازات سریع قاتل قدردانی کرد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول