اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام:

جانبازان الگویی کامل برای جوانان هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: جانبازان الگویی مناسب برای قشر جوان هستند.

جانبازان الگویی کامل برای جوانان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فرزاد فتاحی ظهر امروز در آیین تجلیل از کارکنان جانباز اداره کل ورزش و امور جوانان استان ایلام اظهار داشت: جانبازان بهترین الگو برای اقشار مختلف جامعه و به ویژه جوانان هستند.

وی ادامه داد: جانبازان با نثار عضوی از بدن خود از کیان ایران اسلامی دفاع کردند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکردند پس باید در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداشت.

این مسئول اضافه کرد: اکنون تنها با ترویج این تفکر الهی و مقدس در میان نسل جوان می‌توان به اهداف انقلاب اسلامی دست یافت. 

فتاحی تصریح کرد: فداکاری شهدا، جانبازان و آزادگان از عوامل سرافرازی و اقتدار ایران اسلامی است که باید قدر این نعمت بزرگ دانسته شود.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: 2 هزار و 700 شهید، 10 هزار و 90 جانباز و 332 آزاده سرافراز حاصل پاکبازی مردان و زنان غیور ایلامی در دفاع از این مرز و بوم است.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه به بیان فضائل اخلاقی و جوانمردی و روحیه ایثارگری حضرت ابوالفضل عباس (ع) پرداخت و ادامه داد: نامگذاری این روز مایه فخر و مباهات جانبازان است.

این مسئول اضافه کرد: مسئولیت‌پذیری و اخلاق و رفتار نیکو که فقط برازنده شخصیت واقعی جانبازان است، از مهم‌ترین ویژگی‌های کارکنان است.

در ادامه نیز از 17 جانباز گرانقدر انقلاب و سال‌های دفاع مقدس شاغل در اداره کل ورزش و امور جوانان استان ایلام با اهداء لوح و هدایا تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول