اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز:

ماشین‌سازی برای پیشرفت عزم مسئولان استانی را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: ماشین‌سازی برای رسیدن به روزهای اوج خود عزم مسئولان استانی را می‌طلبد.

ماشین‌سازی برای پیشرفت عزم مسئولان استانی را می‌طلبد

افشین دبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: پیگیر مسائل حمایتی از تیم ماشین‌سازی بوده و به‌دنبال راهکارهای قانونی این قضیه برای ادامه حیات این تیم هستیم.

وی با اشاره به زمان حیاتی پیش از مسابقات برای آماده‌سازی تیم که در حال سپری شدن است، گفت: برای تشکیل یک تیم قدرتمند نیاز به حمایت مسئولان ذیربط داریم تا زمان را از دست ندهیم.

دبیری افزود: در صورتی که از تیم ماشین‌سازی حمایت لازم صورت نگیرد، امکان تیم‌داری به شکل آبرومند که مصداق بارز آن تیم ماشین‌سازی در فصل گذشته بود، نیست.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در مورد موضوع شکایت این باشگاه از تربیت‌یزد، گفت: متاسفانه تعلل در رسیدگی به این موضوع و گذشت زمان و نزدیکی آغاز مسابقات لیگ برتر و دسته یک، عملاً نمایانگر عدم نتیجه‌گیری این باشگاه در شکایت خود از تیم تربیت‌یزد به‌دلیل استفاده از یک بازیکن سرباز است.

دبیری به پیگیری کانون هواداران این تیم برای حل مشکلات مالی باشگاه اشاره کرده و افزود: هواداران تیم ماشین‌سازی در غالب کانون هواداران در حال پیگیری رفع مشکلات مالی باشگاه هستند.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز تصریح کرد: در این زمینه به دفعات حضور نمایندگان تبریز در مجلس به خصوص رضا رحمانی و علیرضا منادی رسیده و با توجه به تاکید استاندار نسبت به حمایت از تیم ماشین‌سازی، به‌دنبال یافتن راهکارهای قانونی برای حل معضلات تیم هستند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول