اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت هفته پاسدار

اردوهای جهادی با حضور جوانان آبادانی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: به‌مناسبت هفته پاسدار اردوهای جهادی 10 و 15 روزه توسط جوانان این منطقه برگزار می‌شود.

اردوهای جهادی با حضور جوانان آبادانی برگزار می‌شود

عادل عساکره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: سپاه پاسداران آبادان در برنامه‌های مختلف مناسبتی که در سال برگزار می‌کند به دنبال اهداف فرهنگی و ارتقای کیفی برنامه‌های اسلامی است.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های مهارت زندگی، حجاب و عفاف توسط اساتید مجرب و با حضور اقشار عمده جامعه شهری و روستایی در مناطق مختلف شهرستان آبادان در راستای اهداف فرهنگی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در خصوص دیگر برنامه‌های سپاه پاسداران در تابستان سال جاری گفت: اردوهای 10 و 15 روزه جهادی در راستای بازسازی مدارس و خانه‌های مستمندان از دیگر برنامه‌های بسیج و سپاه است.

* رویکرد برنامه‌های سپاه فرهنگی است

وی با بیان اینکه رویکرد برنامه‌های سپاه به سوی اهداف فرهنگی است، ادامه داد: در اردوهای جهادی 10 روزه، هشت مدرسه بازسازی می‌شود و در اردوهای 15 روزه با اعزام جوانان به مناطق روستایی و کم بضاعت، منازل مستضعفان در طرح بهسازی جهادی بسیجیان جای می‌گیرد.

عساکره در تشریح برنامه‌های فرهنگی هفته پاسدار عنوان کرد: آموزش قرآن و مسائل تربیتی ویژه سربازها، طرح اخوت (که در خانه یکی از کارکنان سپاه دعای افتتاح خوانده می‌شود و انتخاب 54 شاخص در سنجش پاسدار است) از برنامه‌های عمده سپاه است.

وی در پایان اظهار کرد: اهم برنامه‌های سپاه و بسیج در ماه مبارک رمضان شامل، تشکیل حلقه‌های قرآنی ویژه خواهران و برادران در مساجد، ختم قرآن در یک ساعت زمانی در محل کاری سپاه و آموزش احکام قرآنی برای شهروندان در راستای فرهنگ اسلامی است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول