اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

سالروز شکست حصر آبادان را ملی برگزار کنیم

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: پنج مهر، سالروز شکست حصر آبادان را با تدارک برنامه‌های در خور شأن، ملی برگزار کنیم.

سالروز شکست حصر آبادان را ملی برگزار کنیم

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با گرامیداشت یاد و خاطره پنج مهر، سالروز شکست حصر آبادان اظهار کرد: پنجم مهر باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی طوری تعریف شود که برنامه‌های آن در خور شأن و به صورت ملی برگزار شود.

وی افزود: ضرورت دارد که مسئولان بخش‌های اجرایی مختلف شهرستان این مناسبت ملی را مدنظر قرار داده و در راستای برگزاری باشکوه آن تلاشی مضاعف کنند.

* 5 مهر کلید جنگ بود

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: پنج مهر کلید جنگ بوده و اگر حصر آبادان نبود جنگ تحمیلی به جای هشت سال، 80 سال به طول می‌انجامید.

وی اضافه کرد: به همین مناسبت مهمانانی ویژه از مقامات عالی کشور را میزبان خواهیم بود که فعلاً از ذکر نام آن خودداری می‌کنیم.

ایلخاص‌زاده با بیان اینکه در برنامه‌های گرامیداشت این روز، برنامه‌های عمرانی نیز گنجانده شود، گفت: پنج مهر باید با تبیین مضاعف ارزش‌های در خور شأن، در تاریخ و تقویم ملی کشور جای بیشتری باز کند.

وی خطاب به رسانه‌ها خاطرنشان کرد: رسانه‌های شهرستان باید به پرداختن هر چه بیشتر به این مناسبت، پنج مهر را در رسانه‌های ملی برای همه ایرانیان در جای جای سرزمین اسلامی به تصویر کشیده و آن را بیشتر بشناسانند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول