اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

مسئولان مسیر خدمتگزاری به مردم را کوتاه‌تر کنند

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین خطاب به همه مسئولان این استان گفت: مسیر خدمتگزاری به مردم را کوتاه‌تر کرده تا مشکلات اجرای طرح‌ها باید زود برطرف شود.

مسئولان مسیر خدمتگزاری به مردم را کوتاه‌تر کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم ظهر امروز در جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: توسعه کشاورزی به لحاظ اینکه موجب رشد اقتصادی و مورد توجه مردم شریف ایران اسلامی است، بسیار اهمیت دارد.

وی تصریح کرد: طرح‌های بسیار خوبی برای گسترش کشاورزی در سطح استان قزوین انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: بهبود زیرساخت‌های آب کشاورزی برای پیشرفت این بخش بسیار اهمیت دارد و با وجود پیشرفت‌های زیاد در این زمینه اما مسئولان باید توجه ویژه‌ای به بخش کشاورزی داشته باشند.

عجم با اشاره به برخی طرح‌هایی که در بخش کشاورزی انجام شده است، افزود: برخی از طرح‌های اجرایی شده در بخش کشاورزی موجب افزایش پنج برابری تولیدات کشاورزی شده است.

وی عنوان کرد: با مدیریت صحیح بخش کشاورزی بخش زیادی از بازار این بخش که در اختیار کشورهای دیگر است را در اختیار بگیریم.

استاندار قزوین تأکید کرد: ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی در راستای افزایش صادرات محصولات تأثیرگذار خواهد بود.

این مسئول نبود زیرساخت‌های مناسب برای بسته‌بندی محصولات کشاورزی را یکی از مهمترین مشکلات این بخش در مسیر صادرات دانست و تشریح کرد: استانداری قزوین از طرح‌هایی که منجر به بهبود بسته‌بندی محصولات کشاورزی می‌شود حمایت کرده و آنها را به مرحله بهره‌برداری می‌رساند، هرچند طرح‌های ارائه شده باید توجیه اقتصادی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه 40 درصد از صادرات کشمش از استان قزوین انجام می‌شود، یادآور شد: باید صنایع تبدیل بخش کشاورزی تقویت شود، چرا که هم موجب افزایش کیفیت و هم افزایش صادرات می‌شود.

عجم با اشاره به اینکه در چند سال گذشته اجرای و پشتیبانی از طرح‌های کشاورزی سرعت گرفته است، ابراز کرد: طرح‌های بخش کشاورزی استان قزوین در اولویت قرار دارد و مسئولان این استان باید برای اجرایی شدن آن‌ها تلاش زیادی انجام دهند.

استاندار قزوین تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی بخش کشاورزی تأمین آب این بخش است و مشکلات این بخش باید خیلی زود حل شود، چرا که در بخش کشاورزی بدون آب تلاش‌ها به نتیجه مطلوب نمی‌رسد.

این مسئول با اشاره به اهمیت صنعت دامداری و مرغداری استان قزوین عنوان کرد: یکی از مشکلات این صنعت مهم کمبود گاز است و باید در این ستاد مسئولان این مشکل را حل کنند تا شاهد پویایی بیش از پیش این صنعت باشیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول