اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

شهید بهشتی الگویی بزرگ در قانون‌مداری و حفظ ارزش‌ها بود

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: شهید بهشتی الگویی بزرگ در قانون‌مداری و حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب بود.

شهید بهشتی الگویی بزرگ در قانون‌مداری و حفظ ارزش‌ها بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان تیمور یزدان‌شناس عصر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر اظهار داشت: شهید بهشتی از پیشگامان حفاظت از دستاوردهای انقلاب بود و امروز همه ما باید حفاظت از انقلاب اسلامی را از اهم اهداف و وظایف خود بدانیم.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: شهید بهشتی الگویی بزرگ در قانون‌مداری و حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب بود و امروز تمام قضات و مسئولان باید تلاش کنند با اهداف و رفتار خویش الگوی قانون‌مداری در جامعه باشند.

یزدان‌شناس با تاکید بر اهمیت جایگاه دستگاه قضایی در نظام اسلامی بیان کرد: دستگاه قضایی از اهمیت بالایی در نظام اسلامی برخوردار است و از استوانه‌های مهم نظام اسلامی است.

وی گفت: به برکت نظام اسلامی امروز قوه قضاییه خاری در چشم دشمنان است و همواره برای تحقق عدالت و حفظ امنیت در جامعه تلاش می‌کند.

این مسئول ادامه داد: از تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم به منظور اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی با دستگاه قضایی همکاری داشته باشند.

فرماندار کنگان عنوان کرد: دادگستری در حفظ امنیت جامعه اسلامی نقشی مهم ایفا می‌کند و برخورد با هنجارشکنان از مهم‌ترین اقدامات دستگاه‌ قضایی به منظور حفظ امنیت و جلوگیری از مفاسد اجتماعی در جامعه است.

یزدان‌شناس اذعان کرد: برای پیشبرد اهداف نظام همکاری همه با دستگاه‌ها از جمله سپاه و دادگستری ضروری است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کنگان نیز گفت: دشمن می‌کوشد تا با ایجاد شکاف بین مسئولین به توطئه‌های خود جامه عمل بپوشاند که با بصیرت و همدلی نقشه شوم آنها نقش بر آب خواهد شد.

ابراهیم حق‌شناس تصریح کرد: بسیج و سپاه آمادگی کامل برای همکاری و روابط متقابل با دستگاه قضایی به منظور نیل به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول