اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

فعالیت‌های روستاها به بسیج سازندگی واگذار شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان خواستار واگذاری تمامی فعالیت‌های روستاها به بسیج سازندگی شد.

فعالیت‌های روستاها به بسیج سازندگی واگذار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ارسلان ازهاری ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی هجرت 3 در سنندج اظهار کرد: با توجه به توانمندی و تخصص بسیج سازندگی دستگاه‌های اجرایی استان پروژ‌ه‌های خود را به آنها واگذار می‌کنند.

وی تصریح کرد: در جلسات قبلی ستاد  پشتیبانی طرح هجرت 3 استان مقرر شد، احداث 69 باب دهیاری، مرمت، بهسازی و زیباسازی 30 مدرسه، ساخت 50 مسجد به بسیج سازندگی واگذار شود.

وی ادامه داد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تا سقف 100 میلیون تومان تخصیص اعتبار برای تعمیر مساجد شهری با همکاری بسیج سازندگی اعلام آمادگی کرده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان گفت: سازمان جهاد کشاورزی هم 9 پروژه مرمت و لایه‌روبی قنوات را با اعتبار 540 میلیون تومان به بسیج واگذار کرده است.

ازهاری بیان داشت: 19 پروژه احداث زمین ورزشی روستایی با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان هم توسط اداره‌کل ورزش و جوانان به بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان واگذار شده است.

به گفته وی، تعداد پروژه‌های واگذار شده کمیته امداد امام خمینی(ره) به بسیج سازندگی شامل احداث 60 واحد مسکونی برای محرومان و مستمندان است.

وی با تاکید بر عدم انجام موازی‌کاری در سطح استان تصریح کرد: باید از توانمندی بسیج سازندگی در یک نقطه و موقعیت خاص بهره گرفت. 

معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان ادامه داد: اگر همه اقدامات موجود در یک روستا شامل آب‌رسانی، مدرسه‌سازی و ایجاد راه را به بسیج واگذار شود، شاهد اثرات و نتایج مطلوبی خواهیم بود.

ازهاری خاطرنشان کرد: پیشنهاد مذکور در کمیته‌ برنامه‌ریزی شهرستان‌های استان مطرح و در مورد آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول