اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نهمین بار معلمان ورزش کشور گردهم آمدند

آغاز جشنواره الگوهای برتر تربیت بدنی در اردبیل

خبرگزاری فارس: نهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی قطب دو کشور در اردبیل آغاز شد.

آغاز جشنواره الگوهای برتر تربیت بدنی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جشنواره که در سالن ورزشی امام خمینی، شهدای دانش‌آموز و نشاط اردبیل برگزار شد، معلمان تربیت بدنی در دوره ابتدایی، راهنمایی و متوسطه به صورت جداگانه مردان و زنان با هم رقابت کردند تا از بین آنها برترین‌های جشنواره به رقابت‌های کشوری راه یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در مراسم آغاز به کار این جشنواره اظهار داشت: در جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی 100 نفر از هشت استان کشور اعم از آذربایجان‌شرقی، غربی، زنجان، البرز، قزوین، گیلان و مازندران با هم رقابت می‌کنند تا از بین آنها نفرات منتخب در گروه‌های سنی مختلف در جشنواره کشوری که شهریورماه برگزار می‌شود، شرکت کنند.

احمد محمودزاده تصریح کرد: این جشنواره با هدف ارتقای سطح علمی و عملی معلمان تربیت بدنی، کیفیت‌بخشی به درس تربیت بدنی و افزایش توانمندی دبیران و آشنایی آنها با شیوه‌های نوین درس تربیت بدنی به میزبانی اردبیل در حال برگزاری است.

وی جشنواره الگوهای برتر تدریس را یک فرصت استثنایی در بروز و ظهور توانمندی معلمان خلاق و با ایده‌های جدید توصیف کرد و افزود: اگر در سند تحول بنیادین معلم‌ محور و اساس قرار گرفته است به یقین این محوریت نشأت گرفته از علم و دانایی و پژوهش است.

محمودزاده خاطرنشان کرد: ما پیشنهاد کردیم شهریورماه میزبان رقابت کشوری جشنواره الگوهای برتر تدریس در رشته تربیت بدنی و همچنین رقابت‌های علمی، تخصصی دبیران تربیت بدنی باشیم که دو روز گذشته این رقابت‌ها با حضور 300 نفر از هشت استان کشور به شکل مطلوب و رضایت‌بخش برگزار شد.

این مسئول نگاه تخصصی معاونت تربیت بدنی و تندرستی وزارت آموزش و پرورش به درس تربیت بدنی را یادآور شد و اضافه کرد: بعد از شنا، ژیمناستیک و طناور آن گونه که شنیده می‌شود دو رشته جدید نیز در مقطع پنجم و ششم ابتدایی از سال آینده راه‌اندازی می‌شود که این خبر مسرت‌بخشی است.

آغاز همایش معاونان پژوهشی دانشگاه‌های شمال‌غرب کشور در اردبیل

همچنین چهل و سومین گردهمایی معاونان پژوهشی منطقه شمال‌غرب کشور از امروز در سالن همایش دانشگاه محقق اردبیلی آغاز شد.

به گزارش فارس، در این همایش معاونان و مدیران پژوهش دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری شمال‌غرب کشور به بررسی طرح‌ها و پیشنهادهای پژوهشی، هزینه‌کرد اعتبارات آزمایشگاهی و سایر مسایل پژوهشی منطقه پرداختند.

منطقه شمال‌غرب کشور در حوزه پژوهشی شامل دانشگاه گیلان، زنجان، مرکز تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، شهید مدنی و دانشگاه صنعتی سهند تبریز، دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دانشگاه مراغه، ارومیه، صنعتی ارومیه، بین‌المللی امام خمینی، مرکز تحقیقات نجوم و اختر فیزیک مراغه و پارک علوم فناوری استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان و زنجان است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول