اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری مازندران:

مربیان ورزشی در مقابل یکدیگر موضع نگیرند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری مازندران گفت: مربیان ورزشی در مقابل یکدیگر موضع نگیرند.

مربیان ورزشی در مقابل یکدیگر موضع نگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حسین رجبی پیش از ظهر امروز در دیدار با پیشکسوتان کشتی این شهرستان بیان داشت: کشتی‌گیران نباید تنها بر روی تشک احساس پهلوانی کنند بلکه باید بر نفس خود نیز امیر بوده و با سلامت و حیا در جامعه اسلامی زندگی کنند.

وی ادامه داد: باید در عرصه ورزش با در کنار هم بودن احساس لذت کنیم و با هم بودن را پلی برای ترقی و پیشرفت ورزش مملکت‌مان بدانیم.

رجبی با اشاره به اینکه مازندران پایتخت کشتی دنیا است، عنوان کرد: باید در امر حیا، عفت، جوانمردی، مردانگی، گذشت، ایثار و مروت نیز پهلوان باشیم و به الگویی برای جوانان و آیندگان تبدیل شویم.

دبیر هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری مازندران با تاکید اینکه قهرمانان واقعی مردم شهدا و ایثارگران هستند، گفت: آنها با نثار خون و جان خود فضایی آرام را برای ما مهیا کردند تا بتوانیم در رشته‌های ورزشی و دیگر عرصه‌ها در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

این مسئول با ابراز اینکه نباید وجودمان پناهگاهی برای زشتی‌ها باشد، تصریح کرد: هم‌اکنون تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی و انواع مواد مخدر صنعتی گریبانگیر جوانان و نوجوانان شده و آمار قابل تاملی را نیز به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به وظایف مربیان کشتی در عرصه‌ای که ماهواره و شبکه‌های اینترنتی نیز به میدان مبارزه با مردم و جوانان ایران اسلامی اضافه شده‌اند، اضافه کرد: مربیان باید جوانان را از این خطرات شوم آگاه سازند تا نکند به دام اعتیاد و مواد مخدر کشانده شده و بنیان خانواده‌ها سست و شکننده شود، همچنین ما نیز باید فرزندان‌مان را به صورت صحیح و اسلامی تربیت کنیم.

رجبی با بیان اینکه باید با وفاق ملی و عاطفی در کنار یکدیگر بوده و برادر و رفیق هم باشیم، اذعان داشت: روزگاری ملت ما در مقابل همه کشورهای استکباری و اجانب سرنوشت خود را با دستان خود رقم زد و امروز نیز باید میراث‌دار گذشتگان باشیم و نگذاریم دشمنان حتی نگاهی چپ به این مملکت بیاندازد.

دبیر هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری مازندران با اعلام اینکه مربیان ورزشی به ویژه رشته کشتی در مقابل یکدیگر موضع نگیرند، متذکر شد: باید از نجابت، رفاقت و دوستی در عرصه کشتی پند و درس گرفت و بیشتر از قهرمانی و مدال‌آوری در این رشته ورزشی به مردانگی و مروت توجه شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول