اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان:

مدیرکل سابق ورزش‌ اصفهان ‌تعامل‌ ورزشی با شهرداری نداشت

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: در زمان خدابخش، مدیرکل قبلی ورزش استان اصفهان، هم‌افزایی لازم درباره مباحث ورزشی شهروندان صورت نمی‌گرفت.

مدیرکل سابق ورزش‌ اصفهان ‌تعامل‌ ورزشی با شهرداری نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حبیب‌الله تحویل‌پور شامگاه گذشته در مراسم تجلیل از قهرمانان و کارکنان شهرداری اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در زمان مدیریت قبلی در اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، علاقه‌مند بودیم با تعاملات دو طرفه، در بحث ورزش همگانی به شهروندان خیر و منفعت برسانیم، اما با عدم استقبال آنها، این فرصت از دست رفت.

وی با اشاره به برگزاری مراسم معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: امیدواریم مدیرکل فعلی فصل جدیدی را در ورزش استان اصفهان باز کند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای ارتقای ورزش استان هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف لازم است، تصریح کرد: براساس برنامه 20 ساله، ایران باید به برترین کشور منطقه تبدیل شود و استان اصفهان نیز با ظرفیت‌های بالایی که دارد، باید جایگاه ممتازی را کسب کند.

وی به تدوین سند راهبردی ورزش توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان اشاره و تاکید کرد: این سند که به نام ورزش شهروندی نامیده شده است، پس از رونمایی تقدیم شورای اسلامی شهر اصفهان شد و قرار است سند عملیاتی شدن آن نیز تدوین شود.

تحویل‌پور با تقدیر از عملکرد سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: بر‌اساس سند راهبردی، ورزش شهروندی در اختیار شهرداری، ورزش پرورشی در اختیار آموزش و پرورش، ورزش قهرمانی در اختیار اداره‌های ورزش و جوانان و ورزش حرفه‌ای باید در اختیار باشگاه‌ها باشد، اما به جز ورزش شهروندی، سایر ارگان‌ها وظیفه خود را به خوبی انجام نداده‌اند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول