اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه شهید محلاتی قم:

خیابان‌ها محل به نمایش گذاشتن هوس‌ها نباشد

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه شهید محلاتی قم گفت: اگر خیابان‌ها محل به نمایش گذاشتن هوس‌ها باشد، همه ما و فرزندان‌مان به گناه خواهیم افتاد.

خیابان‌ها محل به نمایش گذاشتن هوس‌ها نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، محمداسماعیل خدادادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد جامع گرمسار اظهار کرد: خطر پیر و جوان نمی‌شناسد و امروز هر انسانی در معرض خطر است.

استاد دانشگاه شهید محلاتی قم افزود: آزاد گذاشتن غریزه شهوت مانند آتشی است که هر چه به او خوراک بیشتری بدهید شعله‌ورتر و نابودکننده‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه باید نسبت به وضعیت ظاهری برخی در خیابان‌ها احساس خطر کرد، عنوان داشت: باید به مسئولان شهری یادآور شد که ما دانشگاه تأسیس کردیم تا فرزندان ما درس بخوانند اما متأسفانه برخی در همین دانشگاه‏‌ها از دین دور شدند.

استاد دانشگاه شهید محلاتی قم تأکید کرد: اگر خیابان‌ها محل به نمایش گذاشتن هوس‌ها باشد، همه ما و فرزندان‌مان به گناه خواهیم افتاد.

خدادادی با بیان اینکه بزرگ‏ترین ضربه به هر جامعه‌ای را خیانت‌پیشگان خواهند زد، افزود: در تاریخ اسلام کسانی پیدا شدند که در ابتدا محافظ دین بودند، اما دست به خیانت‌های بزرگی زدند.

وی همچنین به اهمیت زنان در جامعه اشاره کرد و افزود: زن موجودی است که از دامن او بشریت تربیت می‌شود و زن گوهری است در صدف و هسته‌ای در پوسته و کمال مردان در گرو زنان و مادران با ایمان است.

خدادادی گفت: نخستین قربانی زنان نمایشی در خیابان، قربانی شدن طفل در خانواده است و در دامن زنان عشوه‌گر فرزندانی خشن پرورش می‌یابند.

استاد دانشگاه شهید محلاتی قم تأکید کرد: راه درمان بیماری‌های اجتماعی و خانوادگی، بازگشت به اسلام و الگوگیری از ائمه‌ اطهار، به خصوص حضرت زهرا(س) است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول