اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرماندار خلخال:

بی‌توجهی به اوقات فراغت اسباب شر است

خبرگزاری فارس: مشاور فرماندار خلخال در امور بانوان و جوانان گفت: بی‌توجهی در مورد اوقات فراغت جوانان خود می‌تواند زمینه شر و فساد و تباهی در جامعه باشد.

بی‌توجهی به اوقات فراغت اسباب شر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نسرین موسوی عصر امروز در جلسه کمیته بانوان و جوانان خلخال اظهار داشت: اگر والدین و خانواده‌ها به غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خود دقت نکنند به یقین دشمن برای آنها برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی انجام داده است تا از طریق ابزارهای تفریحی و تفننی بتواند اعتقادات و باورهایشان را دچار تخریب جدی کند.

وی فرصت سه ماهه تابستان را فرصتی مغتنم برای تقویت جبهه تهذیب نفس و تزکیه روح برشمرد و تصریح کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با میانه تابستان ضرورت دارد برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد تا با کمترین خستگی دانش‌آموزان و نسل آینده از فرصت پیش آمده بهترین استفاده را بکنند.

موسوی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: علاوه بر دست‌اندرکاران و متولیان امر در حوزه آموزش و پرورش و مسایل فرهنگی باید خود خانواده‌ها و جوانان با میل و رغبت در برنامه‌های تفریحی، آموزشی و سرگرمی تابستان حاضر بوده و از فرصت پیش آمده بهره ببرند.

این مسئول ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی بانوان در خلخال را ضروری دانست و اضافه کرد: راه‌اندازی کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان که در گذشته تعطیل بوده است، خود می‌تواند به فعال بودن بانوان نیز در گروه‌های جهادی، فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی کمک کند.

رئیس امور بانوان و خانواده فرمانداری خلخال ادامه داد: تلاش می‌کنیم با احیا و راه‌اندازی دوباره کمیته حقوقی بانوان گام‌های بلندی را برای حل مشکلات حقوقی بانوان جامعه خلخال برداریم تا آنها با اطمینان و آرامش بیشتر در حوزه‌های مختلف حاضر و آماده شوند.

وی از راه‌اندازی صندوق الفت جاوید ویژه بانوان خبر داد و بیان کرد: این صندوق مخصوص بانوان و زنان سرپرست خانوار است که کمک‌های مالی به نیازمندان و افراد بی‌بضاعت صورت می‌گیرد.

به گزارش فارس، مشاور فرماندار خلخال ابراز امیدواری کرد با تشکیل این صندوق و حمایت‌های مالی از سوی آن بخشی از مشکلات مالی بانوان برطرف شده و کارها با رویه مطلوب به پیش برود.

موسوی در زمینه آغاز تعطیلات تابستانی و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان نیز گفت: برای بهبود اوقات فراغت دانش‌آموزان اقدامات خوبی از سوی کمیته بانوان و جوانان انجام شده است که به تدریج گسترش آن می‌تواند نتایج مطلوبی را نیز به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول