اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

15 و 16 تیر جاری

آزمون غیر پزشکی 91 در واحد رشت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: آزمون غیر پزشکی 91 در چهار نوبت صبح و عصر 16 و 15 تیر جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می‌شود.

آزمون غیر پزشکی 91 در واحد رشت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، آزمون غیر پزشکی سال91 در چهار نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه و جمعه 15 و 16 تیر جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود و داوطلبان این آزمون می‌توانند از ساعت 11 صبح روز یکشنبه 11 تیر جاری با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org  و وارد کردن اطلاعات ثبت نام، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

داوطلبان باید علاوه بر کارت ورود به جلسه، راهنمای آزمون و هشدارهای حفاظتی را نیز از طریق پایگاه دریافت و مندرجات آن به طور دقیق مطالعه کرده و پس از مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه، مغایرتی در مندرجات آن از نظر مشخصات فردی، دین، زبان خارجه و یا عکس ملاحضه کنند و لازم است به محل آزمون انتخاب شده مراجعه و نسبت به رفع نقایص موجود اقدام کنند.

زمان رفع نقص کارت ورود به جلسه از روز یکشنبه 11 تیر تا چهارشنبه 14 تیر جاری صبح‌ها از ساعت 9 تا یک و عصرها از ساعت 2 تا 18 است.

در این آزمون تعداد 6 هزار و 800 داوطلب شامل 3 هزار و 817 نفر از خواهران و دو هزار و 983 نفر از برادران با هم به رقابت می‌پردازند.

 تعداد کل دانشجویان واحد رشت در مقاطع مختلف تحصیلی شامل کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری 10 هزار و 823 نفر دانشجو است.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول