اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ژیمناستیک استان البرز عنوان کرد

البرز آماده میزبانی از اردوی تیم‌های ملی ژیمناستیک است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ژیمناستیک استان البرز گفت: با تکمیل تجهیزات خانه ژیمناستیک کرج، این فضای تخصصی ورزشی آماده میزبانی از اردوی تیم‌های ملی است.

البرز آماده میزبانی از اردوی تیم‌های ملی ژیمناستیک است

اسماعیل ادهمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پیش از این سالن ملاصدرا به عنوان خانه تخصصی ژیمناستیک کرج و استان البرز دارای کمبودها و نواقصی بود که در طی یک سال اخیر و با رایزنی‌هایی که با فدراسیون ژیمناستیک و اداره کل ورزش استان داشتیم توانستیم تجهیزات بسیار خوب و با کیفیتی را به این سالن اضافه کنیم و در حال حاضر این سالن توان میزبانی از اردوی تیم‌های ملی را دارد.

وی با بیان اینکه اسباب و تجهیزات سالن ملاصدرا بر کیفیت آموزش در این استان افزوده است گفت: تاثیرات این سالن در طی ماه‌های اخیر قابل مشاهده است به نحوی که ما در طول یک سال اخیر توانسته‌ایم در مسابقات مختلف کشوری به نتایج خوبی برسیم که مهم‌ترین آن کسب عنوان نایب قهرمانی دختران در کشور و مقام دوم تیم ایروبیک ژیمناستیک پسران بوده است.

ادهمی در ادامه حضور دو نماینده این استان در اردوی تیم‌های ملی کشور را نشانه دیگری از توانمندی‌های این استان در ورزش ژیمناستیک دانست و تاکید کرد: به طور حتم با برنامه‌هایی که هیئت استان در بحث آموزش سنین پایه دارد و با توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان استان در آینده این حضور بیشتر خواهد شد و ما نقش آفرینی بیشتری در تیم‌های ملی کشورمان خواهیم داشت.

دبیر هیئت ژیمناستیک استان البرز در ادامه از فعال سازی هیئت‌های شهرستان‌های استان به عنوان یکی دیگر از کارهای مهم هیئت استان یاد کرد و گفت: هم اکنون با همراهی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های تابعه ژیمناستیک در شهرهای نظرآباد، ساوجبلاغ، طالقان، محمدشهر و اشتهارد راه‌اندازی شده و تعداد قابل توجهی از نونهالان و نوجوانان در این مناطق تحت آموزش هستند.

وی در پایان از اجرایی شدن تدریس ژیمناستیک در مهدهای کودک استان خبر داد و اذعان داشت: امیدوارم با اجرای این طرح بتوانیم چهره‌های مستعد استان را شناسایی و آنها را در مسیر قهرمانی هدایت کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول