اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش کرمان انتقاد کرد

اعتبارات ورزش کرمان اندک است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: فقط یک‌پنجم و در مواقعی حتی یک دهم بودجه مورد نیاز هر هیئت و فدراسیون ورزشی در این استان از طریق وزارتخانه ورزش و جوانان تأمین می‌شود.

اعتبارات ورزش کرمان اندک است

محمد فولادی‌ماهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: متولیان ورزش باید با استفاده از نوع مسئولیت و تجارب قهرمانان ورزشی، زمینه و بستر لازم را برای معرفی نخبگان ورزشی در کشور فراهم کنند.

وی انتخاب هر فرد با رأی بالا به عنوان رئیس هیئت را نشان‌دهنده اعتماد اعضای مجمع به وی دانست و ابراز داشت: باید تمام اعضای مجمع انتخابی هیئت شنای استان کرمان را در عملکرد هیئت، موفقیت‌ها یا ناکامی‌های احتمالی دخیل دانست.

فولادی‌ماهانی وظیفه اعضای مجمع را فقط رأی دادن ندانست و افزود: اعضای مجمع باید در عملکرد هیئت تأثیرگذار باشند و اعضای هیئت شنای استان کرمان نیز باید خودسانسوری را کنار گذاشته و به تکلیف خود در برابر خداوند و سایر ورزشکاران عمل کنند.

وی با انتقاد از اعتبارات محدود فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی گفت: یک پنجم و در مواقعی حتی یک دهم بودجه مورد نیاز هر هیئت و فدراسیون ورزشی از طریق وزارتخانه ورزش و جوانان تأمین می‌شود و مابقی اعتبارات مورد نیاز را باید از طریق درآمدزایی و بازاریابی تأمین کرد.

فولادی‌ماهانی شنا را رشته‌ای درآمدزا دانست و گفت: مشکلی برای تأمین اعتبارات مورد نیاز این رشته وجود ندارد.

انتهای پیام/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول