اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بویین ‌زهرا:

انگیزه و اشتیاق شرط اول موفقیت در ورزش است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین ‌زهرا گفت: انگیزه و اشتیاق شرط اول برای موفقیت در رشته‌های مختلف ورزشی است.

انگیزه و اشتیاق شرط اول موفقیت در ورزش است

علیر‌ضا حیدری صبح امروز در حاشیه بازدید از سالن‌های تربیت بدنی شهرستان بویین ‌زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین ‌زهرا با بیان اینکه لزوم اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ ورزش‌ در سطح جامعه برای مردم و به‌ویژه جوانان و نوجوانان بسیار حیاتی و مهم است، اظهار کرد: امروز با توجه به افزایش کم‌تحرکی در شهروندان و همچنین استفاده بیش از حد از خوردنی‌ها و نوشیدینی‌های چاق‌کننده ضرورت دارد که ورزش و انجام تحرکات فردی و اجتماعی به صورت جدی در جامعه پیگیری شده تا زمینه برای نشاط هرچه بیشتر شهروندان فراهم شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تاکنون گام‌های مؤثری در این شهرستان و بخش‌های تابعه آن در عرصه فرهنگ‌سازی ورزش‌های شهروندی صورت گرفته است، افزود: امیدواریم با برنامه‌هایی که برای شهروندان و به‌ویژه جوانان تدارک دیده شده، زمینه‌ برای حضور هر چه با شکوه‌تر و با نشاط‌‌ تر آنان در ورزش‌های شهروندانی مهیا شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های اداره ورزش و جوانان بویین‌ زهرا در حوزه ترویج رشته‌های مختلف ورزشی در این شهرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرستان بویین ‌زهرا از ظرفیت و همچنین قابلیت‌های بسیار زیاد و ویژه در عرصه رشته‌های مختلف ورزشی از قدیم برخوردار بوده است، لذا در این زمینه گام‌های نتیجه بخش در سال‌های اخیر برداشته شده که درخور قدردانی و سپاس‌گذاری است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین‌ زهرا انگیزه و اشتیاق را شرط اول و بسیار مهم برای حضور در رشته‌ مورد نظر و دلخواه عنوان و تصریح کرد: اگر نوجوان و یا جوانی تمایل به رشته‌ای خاص داشته باشد، قطعا با ورود به آن حوزه ورزشی و تمرین و تلاش مداوم می‌تواند موفقیت‌ها و درخشش‌های چشمگیری را در رشته مورد نظر به‌دست آورده و سبب افتخارآفرینی برای کشور و شهر خود شود.

حیدری منویات رهبر معظم انقلاب پیرامون لزوم احیای هر چه بیشتر امر ورزش در جامعه را در اولویت وظایف و برنامه‌های مسئولان ورزشی در کشور عنوان و تاکید کرد: قطعاً دست‌اندرکاران نظام اسلامی و مردم با تبعیت و همچنین عمل به فرمایشات و دستورات راه‌گشای مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تضمین کرده و مقدمات شکست و نابودی کامل دشمنان و مستکبران را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول