اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

جوانان کانون سلامت جامعه هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: جوان مجموعه‌ای از استعدادهای شکوفا شده و کانون شور و هیجان و مرکز نشاط و سلامت در جامعه است.

جوانان کانون سلامت جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در حاشیه همایش پیاده‌روی و عطرافشانی گلزار شهدا که به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان با حضور مسئولان و تعدادی از جوانان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: حضرت علی‌اکبر (ع) فرزند بزرگ امام حسین (ع) بود که در مدینه متولد شد.

وی افزود: روز عاشورا پس از شهادت یاران امام حسین (ع) نخستین کسى که اجازه میدان طلبید تا جان را فداى دین کند علی‌اکبر (ع) بود، اگر چه به میدان رفتن او بر اهل بیت (ع) و بر امام بسیار سخت بود، اما از ایثار و روحیه جانبازى او جز این انتظار نبود.

فرماندار کوهبنان اذعان داشت: روز ولادت با سعادت حضرت علی ‌اکبر را روز جوان نامگذاری کرده‌اند بنابراین جوانان ایران اسلامی باید از این جوان دلاور اسلام پیروی کنند تا زندگی آنها سراسر نور و معنویت شود.

متقی گفت: بدون تردید در بین همه مراحل عمر آدمی، هیچ مرحله‌ای به اهمیت مرحله جوانی نیست، واژه جوان یادآور حیاتی پر از نشاط و همراه آن تلاش در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

وی تصریح کرد: جوان مجموعه‌ای از استعدادهای شکوفا شده است و در چهره او هزاران امید و آرزو را می‌توان دید، جوان کانون شور و هیجان و مرکز نشاط و سلامت در جامعه است.

متقی ابراز داشت: فرهنگ اسلام، جوان را در جایگاهی ارزشمند و بلند قرار داده و تعابیر والایی را در شأن او آورده است، دین اسلام، جوان را به ملکوت نزدیک‌تر از دیگران می‌داند و معتقد به تکریم و بزرگداشت اوست.

در پایان این مراسم از تعدادی از جوانان شهرستان با اهدای هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول