اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

حضرت علی اکبر (ع) الگوی امروز جوانان کشور شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: حضرت علی اکبر (ع) امروز الگوی جوانان کشور ایران اسلامی شده است.

حضرت علی اکبر (ع) الگوی امروز جوانان کشور شده است

 حجت‌الاسلام علی محمد لروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر با تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر و روز جوان گفت: جوانان خوبی داریم و سرمایه کشور هستند، اما یک تهدید شدیدی متوجه آنهاست و آن تهاجم فرهنگی است که دشمن تلاش دارد، آنها را به خدا، دین و نماز بی‌اعتنا کند.

وی با بیان اینکه اخلاق و ادب جوانان ما باید علی اکبری باشد، افزود: جوانان از این دوران بهترین بهره‌برداری را برای پیشرفت داشته باشند و با الگوپذیری از حضرت علی اکبر (ع) در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و امروز نیز در صحنه خودکفایی و پیشرفت کشور نقش فعالی دارند.

امام جمعه پلدختر گفت: جامعه در مقابل جوانان مسئول است که برای تعالی آنان در ابعاد مختلف بسترسازی کند و در این بین نقش مسئولان پررنگ‌تر است، تا این ظرفیت‌ها به هرز نرود و اکنون به لحاظ حضور پررنگ و با بصیرت جوانان کشورمان در صحنه‌های مختلف و کسب موفقیت، وحشت دشمنان را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده می‌کنیم.

لروند افزود: خوشحال هستیم که حضرت علی اکبر (ع) امروز الگوی جوانان کشور شده است و به فرموده رهبر معظم انقلاب که جوانان را محور خوانده‌اند، آینده هر جامعه‌ای در گرو جوانان آن است و هزینه کردن در این بخش به واقع سرمایه‌گذاری در بعد کلان برای آینده جامعه است.

وی با بیان اینکه جوانان ایران سند افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند و همه در برابر هدایت درست جوانان مسئولیت دارند، تصریح کرد: امروز که به جوانان نگاه می‌کنیم، یاد آن روزهایی می‌افتیم که با شنیدن فرمان امام راحل و با رفتن به جبهه حق علیه باطل از مرگ و شهادت استقبال کردند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول