اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی آبادان:

هزینه نگهداری هر معتاد 190 هزار تومان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی آبادان با اشاره به قول مساعدت شهرداری این منطقه در راستای تأمین اعتبار بخشی از هزینه‌های مرکز T.C گفت: هزینه نگهداری هر معتاد در خانه بهبودی ماهانه 189 هزار تومان است.

هزینه نگهداری هر معتاد 190 هزار تومان است

علی فرحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: تأمین اعتبار بخشی از هزینه‌های مرکز T.C اداره بهزیستی آبادان توسط شهرداری منطقه جز مصوبات شورای سلامت بوده که در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه متکدیانی که در خیابان‌ها سرگردانند به دو دسته تقسیم می‌شوند، افزود: دسته اول متکدیان بی‌بضاعت و نیازمند بوده و دسته دوم متکدیان معتاد هستند.

رئیس اداره بهزیستی آبادان تصریح کرد: اداره بهزیستی وظیفه جمع‌آوری متکدیان سرگردان در شهر را بر عهده نداشته و تنها در قبال متکدیان معتاد اقدام کرده و آنها را به خانه‌های بهبودی انتقال می‌دهد.

وی اضافه کرد: وظیفه جمع‌آوری متکدیان تنها بر عهده شهرداری و نیروی انتظامی بوده و بهزیستی در این خصوص هیچ تعهدی ندارد.

فرحانی با بیان اینکه هم‌اکنون دو خانه بهبودی در سطح شهرستان فعال است، گفت: در این راستا بهزیستی متکدیان معتاد را جمع‌آوری کرده و آنها را پس از اسکان در خانه‌ بهبودی و گذراندن مرحله سم‌زدایی به دیگر خانه ترک واقع در پشت بیمارستان آیت‌الله طالقانی انتقال می‌دهد.

به گفته وی، در صورت تحقق قول مساعد شهرداری مبنی بر تأمین بخشی از هزینه‌های مرکز T.C این نهاد می‌تواند متکدیان معتاد بیشتری را نگهداری و پوشش درمانی دهد.

رئیس اداره بهزیستی آبادان اضافه کرد: هر معتاد برای نگهداری در خانه بهبودی ماهانه 190 هزار تومان هزینه دارد که این رقم بسیار زیاد و قابل توجه است.

وی با بیان اینکه خانه‌های بهبودی مجوز فعالیت خود را از این اداره دریافت کرده‌اند، گفت: با این وجود این مراکز خصوصی بوده و تأمین هزینه‌های آنها در صورت مساعد مدیران دیگر دستگاه‌های اجرایی منطقه به عملکرد بهتر این مرکز منجر می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول