اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان:

غفلت از جوانان غفلت از سرمایه و آینده مملکت است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: جوانان به عنوان بهترین ذخائر این ملت مطرح هستند که غفلت از آنان، غفلت از سرمایه و آینده مملکت است.

غفلت از جوانان غفلت از سرمایه و آینده مملکت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی برق منطقه‏‌ای سمنان، حجت‏‌الاسلام حسین ذوالفقاری در مراسمی که به منظور گرامیداشت اعیاد شعبانیه و پاسداشت مقام جانبازان و آزادگان و با حضور مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان، فرمانده بسیج ادارات استان، مسئول امور ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان، مسئول دفتر فرهنگی صنعت آب و برق استان، ایثارگران، خانواده معزز شهدا، مدیرعامل، معاونان و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای سمنان در محل این شرکت برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز و جوان، موضوع مهدویت را ریشه در کلام وحی و قرآن کریم دانست.

وی افزود: داشتن معرفت واقعی و اصولی نسبت به حضرت مهدی (عج) ، انسان را از آسیب‌ها و انحرافات دوران غیبت آن حضرت در امان می‌دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به برداشت‌های مختلف انتظار اظهار داشت: انتظاری سازنده و مورد تائید عقل و شرع است که همراه با تلاش و خودسازی باشد و فرد منتظر خود را برای دولت مهدوی آماده کند.

ذوالفقاری ظهور مدعیان دروغین، ملاقات‌گرایی، معرفی حضرت مهدی (عج) به عنوان امام قهر و غضب، پرداختن به مسائل حاشیه‌ای در زندگانی آن حضرت، عدم مراجعه به علما و راویان دین را از آسیب‌های وارده به اعتقادات مهدویت در عصر غیبت برشمرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ارزش و اهمیت دوران جوانی اظهار داشت: روز میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) که روز جوان نامگذاری شده، فرصت مناسبی است که همه مردم به ویژه نسل جوان شناخت خود را نسبت به شخصیت والای حضرت علی‌اکبر(ع) که به فرموده امام حسین(ع) شبیه‌ترین مردم به رسول خدا(ص) از لحاظ خُلق و خوی است، بیشتر کنند.

وی برقراری عدالت بین فرزندان، نام نیکو نهادن بر آنان، مشورت و احترام و شناخت خواسته‌های آنان را از مهم‏ترین وظایف والدین نسبت به فرزندانشان برشمرد و افزود: جوانان به عنوان بهترین ذخائر این ملت مطرح هستند که غفلت از آنان، غفلت از سرمایه و آینده مملکت است.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول