اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران خبر داد

احداث پارکینگ طبقاتی مکانیزه در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به اهمیت توسعه پارکینگ‌های محله‌ای، از احداث پارکینگ طبقاتی مکانیزه در این منطقه را در دستور کار قرار داد.

احداث پارکینگ طبقاتی مکانیزه در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط ‌عمومی شهرداری منطقه 20، علیرضا جاوید در جلسه نظارت و حمایت ستادی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اهمیت توسعه پارکینگ‌های محله‌ای، احداث پارکینگ طبقاتی مکانیزه در این منطقه را در دستور کار قرار داد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: به منظور تامین پارکینگ لازم جهت ساختمان‌های مسکونی و خدماتی احداث پارکینگ‌های طبقاتی مکانیزه در اولویت است و با مشارکت سازمان نوسازی شهرداری تهران در این منطقه انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس طرح تفصیلی جدید خیابان فدائیان اسلام به عنوان پهنه کار و فعالیت در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: طرح موضعی و موضوعی این خیابان که در ناحیه صنعتی شمال واقع شده است به زودی از سوی اداره کل شهرسازی و طرح‌های شهری آماده و برای اجرا به منطقه ابلاغ می‌شود.

جاوید در ادامه تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده، بیشترین میزان رشد نسبی صدور پروانه در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته در بین مناطق 22 گانه شهر تهران به منطقه 20 تعلق گرفته است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان اینکه بر اساس طرح تفصیلی جدید، ارتقای تراکم پایه مالی از 120 به 180 درصد به مناطق جنوبی تهران اختصاص یافته است، بیان داشت: بررسی پهنه‌بندی جدید و رفع مغایرت‌های احتمالی طرح تفصیلی با رویکرد کارشناسی از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که باید تا پایان تیرماه از سوی مناطق انجام و به معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران ارسال شود.

بر پایه این گزارش، جلسه نظارت و حمایت ستادی شهرداری منطقه 20 با حضور معاون و مدیران‌کل ادارات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، شهردار منطقه، معاون شهرسازی و معماری، مدیران حوزه، روسای ادارات شهرسازی نواحی هفت‌گانه، مدیران دفاتر خدمات الکترونیک شهر و دبیر دبیران شورایاری شهرداری منطقه 20 در ساختمان مرکزی این منطقه برگزار شد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول