اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حقوقی و امور مجلس:

انسجام و وحدت در تمام دستگاه‌های اداری ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: انسجام و وحدت در تمام دستگاه‌های اداری ضروری است.

انسجام و وحدت در تمام دستگاه‌های اداری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبدالعلی ناجی عصر امروز در جلسه سند تفاهم اجرای برنامه‌های تحول اداری استان البرز اظهار داشت: با وحدت و اتحاد بسیاری از مشکلات هر چند بسیار دشوار قابل حل خواهد بود.

وی تأکید کرد: در این راستا تمام دستگاه‌های اداری باید انسجام و وحدت خود را بیش از گذشته حفظ کرده و با تمام توان به انجام مسئولیت‌های خود بپردازند.

این مسئول ادامه داد: هم‌اکنون در برخی از کالاها گرانی بسیار زیاد مشهود است و مردم را دچار نگرانی کرده اما این مشکل هم با تدبیر حل و فصل شده و قابل برطرف شدن است.

ناجی تصریح کرد: در این راستا مسئولیت کارمندان نیز بسیار مهم است چراکه بستر انجام مسئولیت‌های دولت در نظام اداری نمود پیدا می‌کند.

ناجی در ادامه سخنان خود به بیانات مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست‌های کلی نظام اداری توسط ایشان اشاره کرد و گفت: بر اساس دستورات و سیاست‌های کلی نظام اداری که توسط مقام معظم رهبری در سال 89 ابلاغ شد، 10 مبحث و برنامه تحول اداری آغاز شد که پس از انجام مطالعات اداری و تشکیل کارگروه‌ها این مباحث در سال 90 برای نخستین بار به مرحله اجرا درآمد.

دورکاری از مهم‌ترین تحولات اداری در کشور است

ناجی در ادامه سخنان خود به اجرایی شدن یکی دیگر از تحولات اداری مبنی بر دورکاری کارمندان اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های تحول اداری در کشور دورکاری است که درابتدا پنج درصد کارکنان را شامل شد اما در سال جاری این میزان به 20 درصد می‌رسد.

واگذاری 400 نوع خدمات دولتی به دفاتر پیشخوان

این مسئول همچنین به راه‌اندازی دفاتر پیشخوان در کشور اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح نیز گامی اساسی در راستای توسعه خدمات‌دهی به مردم و کاهش مراجعات مردمی به مراکز دولتی شده است.

ناجی ادامه داد: در این راستا از یک هزار و 900خدمت ثبت شده در سامانه‌های مردمی دستگاه‌های اجرایی تاکنون 400 نوع آن به دفاتر پیشخوان واگذار شده است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول