اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان بعثت سنندج عنوان کرد

ارائه خدمات درمانی در کوتاه‌ترین زمان به بیماران

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز پزشکی، درمانی و آموزشی بعثت سنندج گفت: این بیمارستان از امکانات و تجهیزات و مجرب‌ترین پزشکاران برخوردار است و خدمات درمانی در کمترین زمان ممکن به بیماران ارائه می‌شود.

ارائه خدمات درمانی در کوتاه‌ترین زمان به بیماران

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بابک قطبی عصر امروز در جریان بازدید نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران از بیمارستان بعثت سنندج اظهار کرد: تجهیز و راه‌اندازی اورژانس بیمارستان بعثت سنندج به‌عنوان یکی از نخستین مراکز درمانی در کشور به شکل استاندارد میزان خدمات‌رسانی به مردم و رضایت آنان را افزایش داده است.

وی به مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در راستای تقویت و توسعه بیمارستان بعثت سنندج اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مرکز اورژانس این بیمارستان در سطح کشور نمونه است.

به گفته وی با تجهیز این اورژانس و ایجاد قسمت‌های مختلف برای فرد بیمار و مراجعه‌کننده در کوتاه‌ترین زمان ممکن براساس نیاز خدمات درمانی به وی ارائه می‌شود.

رئیس مرکز بهداشتی، درمانی و آموزشی بعثت سنندج به کسب رتبه اول بیمارستان بعثت سنندج در حوزه خدمات حاکمیت بالینی در سطح کشور اشاره کرد و افزود: در سال گذشته در اولین همایش و جشنواره خدمات حاکمیت بالینی بیمارستان بعثت سنندج در رقابت با سایر مراکز درمانی در کشور رتبه نخست را کسب و مورد تقدیر قرار گرفت.

توسعه بخش آی‌سی‌یو نوزادان بیمارستان بعثت سنندج

قطبی با بیان اینکه مجهزترین بخش آی‌سی‌یو نوزادان کردستان در مرکز بعثت قرار دارد، خاطرنشان کرد: توسعه این بخش نیز با توجه به نیاز استان ضروری است و در صورت تامین اعتبار در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحقق می‌یابد.

وی خواستار توجه بیشتر نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی برای جذب اعتبارات بیشتر به حوزه بهداشت و درمان شد و گفت: حوزه سلامت به‌دلیل گستردگی نیازمند اعتبارات ویژه بوده و امیدواریم با تلاش نمایندگان اعتبارات این حوزه از محل ردیف‌های ملی و استانی افزایش یابد.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران نیز در این بازدید خدمت‌رسانی به بیماران و ارباب رجوع در بیمارستان بعثت سنندج را قابل تقدیر دانست و گفت: به گفته سالار مرادی، در حال حاضر مردم از نحوه خدمت‌رسانی در این مرکز رضایت دارند ولی باید با تجهیز بیش از پیش این مرکز و سایر مراکز درمانی زمینه خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر لزوم توسعه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی در راستای خدمت‌رسانی به موقع به مردم خاطرنشان کرد: بخش زیادی از نیازهای درمانی مردم در سراسر استان به بیمارستان بعثت سنندج ارجاع داده می‌شود و به همین دلیل دانشگاه علوم پزشکی باید با اختصاص ردیف‌های اعتباری مورد نیاز این مرکز را مورد حمایت جدی قرار دهد.

مرادی بر لزوم تسریع در ساخت بیمارستان فوق تخصصی سنندج تاکید کرد و گفت: ساخت بیمارستان‌های تخصصی با امکانات روز و مراکز جراحی فوق تخصصی با بهره‌گیری از توان افراد نخبه و توانمند یکی از نیازهای اصلی و جدی استان کردستان است.

به گفته نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران، توسعه مراکز بهداشتی در مناطق روستایی و جبران کمبودهای استان کردستان در بخش پزشک خانواده ضروری است و تحقق این مهم ضمن رفع مشکلات روستائیان مانع از حضور آنان در مراکز درمانی مناطق شهری می‌شود.

انتهای پیام/آ2/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول