اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی بافت:

کمبود امکانات خدمات‌رسانی دامپزشکی را مختل می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بافت گفت: تلاش دامپزشکی برای زیر پوشش قرار دادن تمام واحدهای روستایی در حال افزایش است اما کمبود امکانات این خدمت‌رسانی را در این شهرستان دچار اختلال کرده است.

کمبود امکانات خدمات‌رسانی دامپزشکی را مختل می‌کند

سمیه صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت اظهار داشت: مجموعه فعالیت‌ها، اقدامات و خدمات ارائه شده توسط دامپزشکی سهم به سزایی در ارتقای بهداشت عمومی و کمک به اقتصاد ملی دارد.

وی افزود: عملیات مبارزه علیه بیماری‌های دامی در سطح شهرستان بافت انجام می‌گیرد و تلاش دامپزشکی در راستای زیر پوشش قرار دادن تمام واحدهای روستایی روزبه‌روز در حال افزایش است، اما در این میان کمبود امکانات این خدمت‌رسانی را دچار اختلال کرده است.

صادقی با اشاره به وسعت فعالیت‌های دامپزشکی بیان داشت: خدمات دامپزشکی شامل سمپاشی و واکسیناسیون‌های متعدد در حدود 120 واحد روستایی با داشتن حدود 400 هزار رأس دام سبک و 2 هزار و 500 رأس دام سنگین، نظارت بر 10 واحد پرورش مرغ گوشتی، 6 زنبورستان، 5 استخر پرورش ماهی، 20 مرکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و برنامه‌های آموزشی و مانیتورینگ بیماری‌ها است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بافت گفت: در کنار سایر فعالیت‌های این شبکه کمبود امکاناتی همچون خودرو و نیروی انسانی از عوامل عدم دستیابی به نتیجه مطلوب در زمینه خدمت‌رسانی به دامداران شهرستان است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول