اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد آبادان اعلام کرد

برگزاری 12 برنامه تابستانی ویژه مددجویان کمیته‌امداد آبادانی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد آبادان گفت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان کمیته امداد این شهرستان، 12 برنامه مختلف برگزار می‌شود.

برگزاری 12 برنامه تابستانی ویژه مددجویان کمیته‌امداد آبادانی

مسعود رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: کمیته امداد با توجه به نیاز نوجوانان و جوانان که با گذراندن سال تحصیلی باید تابستان پرباری را داشته باشند، کلاس‌های مختلف ورزشی، تفریحی و آموزشی را برای فرزندان خانواد‌ه‌های زیرپوشش برگزار می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد شهرستان آبادان 12 برنامه مختلف در حوزه‌های آموزشی، اردوهای تفریحی، کلاس‌های کمک آموزشی، مشاوره خانوادگی و تحصیلی را برای مددجویان شهری و روستایی دارد.

رئیس کمیته امداد شهرستان آبادان در تشریح این برنامه‌ها گفت: اختصاص یک مدرسه جداگانه ویژه پسران و دختران مددجو متناسب با شرایط کمیته امداد برای اجرای برنامه‌های تابستانی کانون، برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه کانون، دعوت از اساتید مجرب قرآنی و هنری ویژه دانش‌آموزان راهنمایی و دبیرستان در چارت کاری تابستانه کمیته امداد قرار دارد.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های تقویتی در دروس ریاضی، فیزیک، شیمی و درس‌های پایه و مهم برای دانش‌آموزان راهنمایی و دبیرستان، تدریس کتب منتخب امور فرهنگی در قالب کتاب‌های "معبر نور یک" و "معبر نور دو" و اجرای مسابقات هنری و ورزشی ویژه مددجویان کمیته امداد روستایی و شهری آبادان از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در فصل تابستان است.

رحیمی در خصوص اردوهای تفریحی این کمیته خاطرنشان کرد: کمیته امداد شهرستان آبادان با برنامه‌ریزی در نظر دارد اردوهای درون شهری و برون استانی (درصورت اختصاص اعتبار)، بازدید از مناطق عملیاتی آبادان و خرمشهر، یادمان‌های شهدای شلمچه، بازدید از کارخانه صابون‌سازی و موزه منابع طبیعی و جنگ خرمشهر را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: اعزام دانش‌آموزان خانواده‌‌های زیرپوشش کمیته امداد شهرستان آبادان به مراکز تفریحی از قبیل شهربازی، سینما و استخر‌های اختصاصی از سوی آموزش و پرورش در راستای تحقق برنامه‌های ورزشی اوقات فراغت دانش‌آموزان است.

این مقام مسئول ادامه داد: اعطای گواهینامه پایان دوره به دانش‌آموزان موفق و برتر حاضر در کلاس‌های فنی‌ و حرفه‌ای و کانون‌های برپایی توسط کمیته امداد از دیگر برنامه‌های این اداره است.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسه‌های مشاوره‌‌ای، روانشناسی و تربیتی توسط اساتید مجرب برای آموزش راهکارهای مهارت‌یابی زندگی ویژه خانواد‌ه‌های روستایی و شهری مددجو کمیته امداد از دیگر برنامه‌های گنجانده شده در طرح اوقات فراغت تابستان این شهرستان می‌شود.

رحیمی در پایان گفت: کارگاه‌های نقاشی، روزنامه دیواری ویژه خدمات کمیته امداد و توانمندسازی مددجویان و مشارکت‌های مدنی در پایان این برنامه‌ها قرار دارد.

انتهای پیام//ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول